Догори
Дати відгук

Двигуни були зношеними ще з 2003-го - нові подробиці трагедії під Чугуєвом

1 хв на прочитання27 Вересня 2020, 12:54
Поділитись:

Двигун службового літака Ан-26Ш  був зношений, і вимагав капітального ремонту ще з 2003 року, проте, Фахівці ВАТ «Мотор Січ» у 2020 році продовжили термін служби лівого двигуна до чергового капремонту до червня 2021 року, про це повідомляє "Цензор.Нет"

Згідно з документами, які має у розпорядженні видання, на червень 2020-го лівий двигун літака АН-26Ш, що розбився під Чугуєвим, напрацював після капремонту 2339 льотних годин — на 589 годин більше, ніж допустимий після капремонту максимум.

Для правого двигуна після його ремонту в 1993 році був встановлений ресурс в 1000 льотних годин і 7 років служби. Замість цього двигун пройшов 1662 години і 20 років служби.

"Планова катастрофа курсантського Ан-26Ш: фатальний лівий двигун переробив 589 льотних годин понаднормово, але отримав від МО, ВСУ і „Мотор Січі“ продовження ресурсу 3 місяці тому. Обставини загибелі 26 льотчиків на борту курсантського літака в Чугуєві розкрили серйозні проблеми в порядку експлуатації та забезпеченні літака, які вимагають переглянути відповідальність керівництва Міноборони, Збройних сил і авіазаводів», — написав на своїй сторінці в Facebook журналіст Юрій Бутусов.

Нагадаємо, трагедія сталася на Харківщині 25 вересня.

У літаку перебували військові льотчики та курсанти Університету повітряних сил імені І. Кожедуба.  ДБР перевіряє чотири версії причин авіакатастрофи.

На місці авіакатастрофи  знайдено тіла 25 загиблих осіб. Один курсант  помер  у лікарні. 

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.