Догори
Дати відгук

350 грамів риби на тиждень подовжать життя

Найбільшу користь приносить вживання в їжу жирної риби, такої, як оселедець і скумбрія.

2 хв на прочитання13 Серпня 2022, 22:32
Поділитись:

Журнал Food and Chemical Toxicology опублікував дослідження вчених з Національного інституту продовольства в складі Технічного університету Данії про користь риби для подовження життя.

Споживаючи 350 грамів риби в тиждень, з яких 200 грамів – це жирна риба, можна подовжити життя на роки. Одночасно з цим датські лікарі радять знижувати споживання червоного м’яса.

«Найбільшу користь приносить вживання в їжу жирної риби, такої, як оселедець і скумбрія, або суміші жирної і пісної риби, наприклад, камбали і минтаю. Вигоди для здоров’я від цього набагато більше, ніж при вживанні в їжу тільки пісної риби», – заявили автори роботи.

Їх розрахунки показують, що люди можуть продовжити собі роки життя, якщо стануть вживати рибу в зазначеному вище кількості, і одночасно знижуючи при цьому споживання червоного м’яса. Такий принцип харчування знижує ризик смерті в результаті ішемічної хвороби серця.

Вчені нагадують, що риба служить найважливішим постачальником корисних жирних кислот і вітаміну D для організму. Але з її споживанням пов’язані певні ризики, оскільки риба може містити потенційно шкідливі хімікати, зокрема, метил-ртуть. У свою чергу, червоне м’ясо забезпечує організм харчовим залізом, але з його інтенсивним споживанням пов’язаний розвиток різних видів раку.

Як відзначають фахівці, у вживанні рибних продуктів важливий баланс. Представлена ​​ними формула «350 грамів риби в тиждень, з яких 200 грамів – жирні сорти, з одночасним зменшенням кількості червоного м’яса» якраз дозволяє досягти такого балансу. Особливо ефективна ця формула для харчування чоловіків у віці після 50 років, а також жінок дітородного віку.

У той же час вчені рекомендують утримуватися від вживання тунця. За їх словами, це єдиний тип риби, в якому міститься занадто мало корисних жирних кислот і занадто багато – метилртуті.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Розширення Нижньодністровського нацпарку.
Науковці КНУ готують обґрунтування для розширення Нижньодністровського нацпарку
1 хв на прочитання10 хвилин тому
Трагедія на Сумщині: донька загиблої залізничниці звинуватила «Укрзалізницю» у брехні про укриття
«Я вимагаю правди»: донька загиблої залізничниці відкрила публічний спір з «Укрзалізницею» через відсутність укриття
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: ілюстративне
Синоптики оцінили вплив червневої негоди на агросектор Вінниччини
2 хв на прочитання3 години тому
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026