Вверх
Дать отзыв

Які газовані напої можуть спричинити смерть у жінок

Рак молочної залози — не єдиний можливий побічний ефект.

2 мин на прочтение06 Февраля 2022, 08:00
Поделиться:

Нові дослідження показують, що вживання газованих напоїв може значно збільшити ризик смерті. Про це розповідає Eat This, Not That!

Наприклад, нове дослідження, опубліковане в Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, журналі Американської асоціації з дослідження раку, констатує, що пацієнти з раком молочної залози можуть мати вищий ризик смерті, якщо вони п’ють солодкі газовані напої.

У дослідженні брали участь 927 жінок у віці від 35 до 79 років, у яких протягом майже 19 років було діагностовано рак молочної залози. Заповнюючи анкету, учасниці розповіли дослідникам, як виглядав їхній раціон за 12-24 місяці до встановлення діагнозу.

Порівняно зі своїми однолітками, які повідомили, що рідко або ніколи не вживали солодку газовану воду, жінки, які вживали недієтичні газовані напої п’ять або більше разів на тиждень, мали на 62 % вищу ймовірність смерті від будь-якої причини. Зокрема вони мали на 85 % більше шансів померти від раку молочної залози.

При цьому дієтична газована вода не дала такого ефекту — асоціації не змінилися, коли дослідники врахували споживання дієтичної соди як змінну.

«Недієтичні газовані напої є найбільшим вмістом цукру та додаткових калорій у раціоні, але вони не приносять нічого іншого корисного для харчування. З іншого боку чай, кава та 100 % фруктові соки без додавання цукру є більш здоровими напоями, оскільки вони додають поживну цінність завдяки антиоксидантам і вітамінам», — заявляє перший автор Надя Койратті, кандидат наук кафедри епідеміології та охорони довкілля з університету Буффало.

Оскільки газована вода містить так багато як сахарози, так і фруктози, часте вживання цих висококонцентрованих напоїв потенційно може призвести до інших захворювань, пов’язаних із підвищеним ризиком раку молочної залози, включаючи діабет 2 типу.

Наразі необхідні додаткові дослідження, щоб підтвердити ці результати.

Також ми розповідали, у кого келих вина за вечерею може викликати рак.

 

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.

Больше из GreenPost
Фото: Чорнобыльская АЭС
Украина проводит масштабное укрепление Чернобыльской зоны на случай нового вторжения со стороны Беларуси
2 мин на прочтениечас назад
Фото из открытых источников
От арахисового масла до биотоплива: история, преимущества и перспективы Международного дня биодизеля
3 мин на прочтение3 часа назад
Неочевидная опасность Apple Watch
Ловушка технологий: Apple Watch и фитнес-трекеры вызывают тревогу и психологическое давление
1 мин на прочтениеВчера
Россияне атаковали объекты добычи и сеть АЗС «Укрнафты».
Воздушный террор против топливно-энергетического комплекса: россияне атаковали объекты добычи и сеть АЗС «Укрнафты»
1 мин на прочтениеВчера
В Украине зафиксированы случаи лихорадки Западного Нила: чем опасна эта инфекция и как от нее защититься
2 мин на прочтениеВчера
Почему помидоры остаются желтыми у плодоножки и как это исправить
1 мин на прочтениеВчера
Загрязнённый воздух провоцирует обострение ревматоидного артрита
1 мин на прочтениеВчера
Последствия обстрела столицы: Кирилловское озеро и ручей Сирец вновь загрязнены
1 мин на прочтениеВчера