Вверх
Дать отзыв

Український водний транспорт віддадуть інвесторам з ОАЕ

У екологів та екоактивістів проєкт розвитку водного транспорту, який ґрунтується на нормах однойменного закону, вже викликає побоювання та запитання.

2 мин на прочтение22 Февраля 2021, 13:20
Президент Зеленський практично похапцем узявся втілювати проєкт із розвитку українського річкового транспорту в життя Президент Зеленський практично похапцем узявся втілювати проєкт із розвитку українського річкового транспорту в життя
Поделиться:

Розвивати водний річковий транспорт в Україні будуть фахівці й інвестори з ОАЕ. Про це 22 лютого на Всеукраїнському форумі «Україна 30», присвяченому інфраструктурі, заявив президент України Володимир Зеленський.

«Компанії, з якими ми зустрічалися в Об'єднаних Арабських Еміратах, будуть уже цього тижня в Україні. Ми будемо говорити саме про річковий транспорт, у якому вони професійно розбираються. Вони готові будувати річкові порти», — сказав Зеленський.

Президент України додав, що річковий транспорт — це окрема дохідна галузь, як для бізнесу, так і для бюджету. Окрім цього, це — найдешевші перевезення, які розвантажать українські автошляхи та призупинять їх руйнування. 

Зеленський наголосив на тому, що проєкт із розвитку річкового транспорту будуть втілювати в життя якомога швидше.  

Нагадаємо, що 3 грудня 2020 року на пленарному засіданні народні депутати прийняли «Закон про внутрішній водний транспорт». А у другій половині січня його офіційно опубліковано у парламентській газеті «Голос України».

Закон регулює відносини в галузі судноплавства на внутрішніх водних шляхах України. Зокрема, встановлюються умови роботи внутрішнього водного транспорту, використання внутрішніх водних шляхів та їхніх берегових смуг для судноплавства. Унормовується питання майна, що затонуло на внутрішніх водних шляхах, відповідальності судновласників за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт тощо.

Однак у екологів і природозахисників до нього чимало запитань. Екоактивістів непокоїть те, що закон погіршить якість питної води та посилить забруднення водойм України. А ще річки фактично перестануть вважатися природними екосистемами зі своїми унікальними зв’язками між рослинами та тваринами. Їх у новому законопроєкті пропонували розглядати винятково як об'єкти транспортної інфраструктури.

Як ми писали раніше, екологи вимагали відхилити законопроєкт про внутрішній водний транспорт як такий, що несе загрозу українській екології та здатний спричинити збитки довкіллю.

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.

Больше из GreenPost
Полиция раскрыла схему фиктивных инвалидностей в Центральной МСЭК, задержаны 8 человек
Полиция раскрыла схему фиктивных инвалидностей в Центральной МСЭК, задержаны 8 человек
1 мин на прочтение18 минут назад
Более 240 млн грн по программе медгарантий получено медучреждениями за недостоверные данные и фиктивные услуги
Более 240 млн грн по программе медгарантий получено медучреждениями за недостоверные данные и фиктивные услуги
1 мин на прочтениечас назад
Гороскоп на 21 августа 2025 года
Гороскоп для всех знаков зодиака на 21 августа 2025 года
4 мин на прочтение2 часа назад
Фото: Минэкономики
Баланс между экономикой и природой: Министерство экономики представило депутатам приоритеты экологической политики
2 мин на прочтение2 часа назад
ЕС сократит импорт пшеницы: Украина теряет ключевой рынок сбыта
1 мин на прочтение3 часа назад
Ночная атака на Одесскую область: российские дроны повредили газораспределительную станцию в Измаиле
1 мин на прочтение4 часа назад
Украина вытесняет Россию с рынка: украинское подсолнечное масло впервые за два года стало лидером в Индии
1 мин на прочтение5 часов назад
Группа "Эпицентр" и Урбанские построят зерновой терминал в порту "Южный"
2 мин на прочтение6 часов назад