Догори
Дати відгук

Український водний транспорт віддадуть інвесторам з ОАЕ

У екологів та екоактивістів проєкт розвитку водного транспорту, який ґрунтується на нормах однойменного закону, вже викликає побоювання та запитання.

2 хв на прочитання22 Лютого 2021, 13:20
Президент Зеленський практично похапцем узявся втілювати проєкт із розвитку українського річкового транспорту в життя Президент Зеленський практично похапцем узявся втілювати проєкт із розвитку українського річкового транспорту в життя
Поділитись:

Розвивати водний річковий транспорт в Україні будуть фахівці й інвестори з ОАЕ. Про це 22 лютого на Всеукраїнському форумі «Україна 30», присвяченому інфраструктурі, заявив президент України Володимир Зеленський.

«Компанії, з якими ми зустрічалися в Об'єднаних Арабських Еміратах, будуть уже цього тижня в Україні. Ми будемо говорити саме про річковий транспорт, у якому вони професійно розбираються. Вони готові будувати річкові порти», — сказав Зеленський.

Президент України додав, що річковий транспорт — це окрема дохідна галузь, як для бізнесу, так і для бюджету. Окрім цього, це — найдешевші перевезення, які розвантажать українські автошляхи та призупинять їх руйнування. 

Зеленський наголосив на тому, що проєкт із розвитку річкового транспорту будуть втілювати в життя якомога швидше.  

Нагадаємо, що 3 грудня 2020 року на пленарному засіданні народні депутати прийняли «Закон про внутрішній водний транспорт». А у другій половині січня його офіційно опубліковано у парламентській газеті «Голос України».

Закон регулює відносини в галузі судноплавства на внутрішніх водних шляхах України. Зокрема, встановлюються умови роботи внутрішнього водного транспорту, використання внутрішніх водних шляхів та їхніх берегових смуг для судноплавства. Унормовується питання майна, що затонуло на внутрішніх водних шляхах, відповідальності судновласників за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт тощо.

Однак у екологів і природозахисників до нього чимало запитань. Екоактивістів непокоїть те, що закон погіршить якість питної води та посилить забруднення водойм України. А ще річки фактично перестануть вважатися природними екосистемами зі своїми унікальними зв’язками між рослинами та тваринами. Їх у новому законопроєкті пропонували розглядати винятково як об'єкти транспортної інфраструктури.

Як ми писали раніше, екологи вимагали відхилити законопроєкт про внутрішній водний транспорт як такий, що несе загрозу українській екології та здатний спричинити збитки довкіллю.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Спільний рейд рибоохоронців на Тилігульському лимані.
Масштабний удар по браконьєрах: на Тилігульському лимані викрито зловмисників із сітками та рибою
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Біогаз зі сміттєзвалищ: як підвищити видобуток і запобігти екологічній катастрофі
2 хв на прочитанняВчора
Штрафи за ялинку: відповідальність за незаконну вирубку в лісі та населених пунктах
Незаконна вирубка ялинок: юристи пояснили, що загрожує порушникам
2 хв на прочитанняВчора
День охорони дикої природи 4 грудня: як людська діяльність загрожує 28% оцінених видів, і що кожен може зробити для захисту біорізноманіття.
Всесвітній день охорони дикої природи: понад 41 000 видів під загрозою вимирання
3 хв на прочитанняВчора
Прийнято Бюджет 2026: збільшення соціальних стандартів і рекордні видатки на оборону
3 хв на прочитання03 Грудня 2025
В Україні відкрилися ялинкові ярмарки
2 хв на прочитання03 Грудня 2025
Первісток поблизу «Вернадського»: раннє народження пінгвінят як доказ потепління
1 хв на прочитання02 Грудня 2025
Обшуки в Європейській службі зовнішніх дій та Коледжі Європи через підозру в шахрайстві на €654 тис.
2 хв на прочитання02 Грудня 2025