Хто володіє інформацією, той володіє світом. Як показує практика, певна кількість лікарень досі користуються неосвіченістю пацієнтів, беручи з них кошти за надані медичні послуги й отримуючи при цьому кошти від НСЗУ (фактично отримуючи х2 «профіт»). Простіше кажучи: пацієнт сплачує кошти за те, за що вже сплачені кошти НСЗУ, пояснюють на спеціалізованому Телеграм-каналі «Медичне право України».
Вони відповідають на запитання, як не пошитися в дурні й отримати оплачену програмою державних гарантій послугу безкоштовно.
Все просто: ви маєте лише зробити «3 кроки» (бувши на контакті зі своїм юристом):
▫️Знайти потрібну вам послугу у «Переліку №1» (посилання на перелік).
▫️Знайти заклад охорони здоров’я, у якому ви отримуєте послугу у «Переліку №2» (посилання на перелік).
▫️Якщо послуга і заклад (що отримує кошти за пакетом послуг, у який входить потрібна вам) є у «переліках» — ви можете звернутися до керівництва лікарні з питанням «За що в мене хочуть взяти кошти?», а в разі неповної/неадекватної відповідівідмовитися сплачувати кошти і звернутися до НСЗУ, яке щонайменше проведе перевірку закладу охорони здоров’я, що матиме певні наслідки для закладу.
Посилання краще відкривати з комп’ютера (бо інтерфейс не дуже підлаштований під смартфони.
При цьому «Медичне право України» радить бути в постійному контакті з юристом (чиї послуги навіть у випадку оплати кожної консультації окремо у дороговартісного фахівця вийдуть у більшості випадків у рази дешевше переплат за медичні послуги, якщо взагалі не безкоштовно).
Також ми розповідали, чи мають сімейні лікарі виїжджати на дім: пояснюють юристи.