Догори
Дати відгук

Вчені назвали сухофрукт, який допоможе врятуватися від набору зайвої ваги

Взимку багато людей набирає зайву вагу.

1 хв на прочитання08 Січня 2022, 21:00
Поділитись:

Вчені з Ліверпульського університету провели дослідження, яке показало, що найчастіше взимку багато людей набирає зайву вагу. Однак, фахівці кажуть, що запобігти цьому допоможе чорнослив. Так, саме чорнослив допомагає краще контролювати споживання їжі та зменшує апетит, пише Nutrition Bulletin.

Що показало дослідження

Зазначається, що вчені провели 12-тижневий тест, у якому взяли участь 2 контрольні групи. Одні їли чорнослив та дотримувалися своєї звичної дієти, а інші не споживали сушених слив, а їли, як зазвичай.

Результати дослідження показали, що чорнослив вплинув на апетит тестувальників, а саме завдяки йому люди хотіли менше їсти. За словами президента Європейської асоціації з вивчення ожиріння Джейсона Халфорда, дослід показав, що сушені фрукти можуть як викликати ситість, так і включатися в раціон під час контролю ваги.

Окрім того, фахівці дослідили кількість ваги, яку втратив кожний тестувальник за 12 тижнів. Зокрема, ті хто їв чорнослив, втратили трохи більше ваги, ніж ті, хто його не їв.

Як додав Халфорд, це перші дані, які показали таку результативність та відсутність побічних ефектів у людей.

Як відомо, чорнослив корисний при атеросклерозі, гіпертонії, завдяки високому вмісту солей калію. Має сечогінну дію, допомагає впоратися навіть з сильними набряками, покращує роботу нирок, сприяє виведенню шлаків та токсинів з організму.

До слова, в Україні дозволили бустерну дозу COVID-вакцини: кому і що колотимуть.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026