Догори
Дати відгук

Волоські горіхи є гарною профілактикою серцево-судинних захворювань — дослідження

Особливо актуально це для людей похилого віку.

2 хв на прочитання07 Вересня 2021, 07:30
Поділитись:

Асоціація дієтологів України розповідає про нове велике дворічне рандомізоване контрольоване дослідження, яке має назву «Волоські горіхи та здорове старіння», результати якого опубліковані нещодавно у журналі Американської асоціації серця «Circulation».

Попередні дослідження показали, що горіхи загалом, зокрема волоські, пов’язані зі зменшенням ризику серцевих захворювань та інсульту. Співавтор дослідження доктор Еміліо Рос, директор клініки ліпідів ендокринології та харчування у Барселоні (Іспанія), зазначив, що вони покращують якість частинок ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНЩ). Часточки ЛПНЩ мають різний розмір — дрібні щільні часточки ЛПНЩ частіше асоціюються з атеросклерозом або жировими відкладеннями, що накопичуються в артеріях. У цьому дослідженні науковці спробували вийти за межі визначення лише рівня холестерину ЛПНЩ, щоб отримати повну картину всіх ліпопротеїдів та вплив щоденного вживання волоських горіхів для зменшення ризику серцево-судинних захворювань.

Вищезгадане дослідження тривало з травня 2012 року по травень 2016 року та охопило 708 учасників віком від 63 до 79 років (68 % жінок), які були здоровими, проживали у Барселоні та Ломі Лінда (Каліфорнія, США).

Учасники були рандомізовано розподілені на дві групи: інтервенційну та контрольну. Учасники інтервенційної групи додали приблизно три столові ложки волоських горіхів до свого звичного добового раціону, тоді як учасники контрольної групи не вживали будь-яких горіхів.

У дворічному дослідженні показник утримання становив 90% (632 учасники завершили дослідження). Повний аналіз ліпопротеїнів був доступний у 628 осіб.

Результати дослідження показали, що щоденне вживання волоських горіхів зменшило кількість часточок ЛПНЩ, що є провісником ризику розвитку серцево-судинних захворювань. Волоські горіхи є джерелом омега-3 жирних кислот (альфа-ліноленової кислоти), які поліпшують здоров'я серцево-судинної системи. За даними Американської Асоціації Серця, волоські горіхи особливо багаті на омега-3 жирні кислоти, найкорисніші для серця жири, що містяться в жирній рибі. Розмір порції — це невелика жменька (40 г) цілих горіхів або 2 столові ложки горіхової олії.

Вживання жмені волоських горіхів щодня — це простий спосіб зміцнити здоров'я серцево-судинної системи. Багато людей стурбовані небажаним збільшенням ваги при включенні горіхів у свій раціон. Дослідження показало, що корисні жири у волоських горіхах не сприяють набору зайвої ваги.

Також ми розповідали про п’ять простих порад для довголіття.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Зображення ілюстративне
Найближчими днями Землю накриють магнітні бурі: очікується шторм рівня G2
2 хв на прочитання6 годин тому
Мігранти, скупчені на пляжі в Сеуті, який охороняє Національна поліція. Фото: Gabriela Sardá / Europa Press
Гуманітарна та медична криза в Сеуті: лікарі попереджають про загрозу епідемій через перенаселеність
2 хв на прочитанняВчора
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитанняВчора
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитанняВчора
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання13 Серпня 2026
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Дмитра Смольєнка, Укрінформ
Жити в 20 км від фронту: як Запоріжжя готується до зими та будує унікальні підземні об’єкти
3 хв на прочитання2 години тому
Обмілілий Дунай на тлі посухи в Угорщині. Фото: Getty Images
Спека та мілководдя Дунаю спровокували енергокризу в Угорщині: як охолоджують АЕС у Центральній Європі
2 хв на прочитання3 години тому
Всесвітній день медоносних бджіл: значення для екології та як захистити комах
Маленькі трудівники великої екосистеми: світ відзначає День медоносних бджіл
2 хв на прочитання7 годин тому
Фото із відкритих джерел
Від відповідального утримання до прихистку: що варто знати про Міжнародний день безпритульних тварин
3 хв на прочитання10 годин тому
День міста Тернопіль 15 серпня: історія Файного міста, святкові традиції та сила громади
3 хв на прочитання12 годин тому
Конспірація не вдалася: киянин заліз у бочку зі смолою, щоб пограбувати магазин, і 5 годин відмивався в поліції
1 хв на прочитанняВчора
Вогняна стихія на узбережжі Хорватії: перекриті автошляхи, госпіталізовані люди та евакуація туристів
2 хв на прочитанняВчора
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитанняВчора