Догори
Дати відгук

Верифікація даних в системі охорони здоров'я: що потрібно знати пацієнтам

Пацієнти зі зміненими документами мають оновити свої дані у сімейного лікаря.

1 хв на прочитання18 Лютого 2025, 15:45
94% дорослих українців пройшли верифікацію даних в системі охорони здоров'я 94% дорослих українців пройшли верифікацію даних в системі охорони здоров'я
Поділитись:

Від осені минулого року 94,1% повнолітніх пацієнтів успішно пройшли автоматичну верифікацію даних у деклараціях з сімейними лікарями. Про це повідомив директор департаменту розвитку електронної системи охорони здоров'я НСЗУ Дмитро Черниш у коментарі Суспільному.

За його словами, перевірка здійснюється за податковими номерами. Проте можуть виникнути розбіжності, якщо пацієнт змінював особисті дані: прізвище, ім'я, відмовлявся від податкового номера або оновлював паспортні документи чи посвідку на проживання.

"Коли лікар зафіксував, що пацієнту потрібен лікарняний, то дані в електронній системі автоматично направляються у систему Пенсійного фонду. Прізвище, ім'я, податковий номер мають збігтися з даними реєстру застрахованих осіб, інакше – пацієнт не отримає лікарняний", – пояснює Черниш.

Важливо зазначити, що навіть при неуспішній верифікації декларація з сімейним лікарем залишається чинною. "Обов'язок надати медичну допомогу такому пацієнту залишається, коли такий пацієнт її потребує. Всі документи залишаться чинними, як-от декларації, електронні рецепти та направлення", – наголошує посадовець.

Для дітей до 14 років або тих, хто не має податкового номера, перевірка здійснюється за свідоцтвами про народження. НСЗУ ініціювала відтермінування автоматичної верифікації дитячих даних для завершення тестування відповідного функціоналу.

Для оновлення даних пацієнти можуть самостійно звернутися до свого сімейного лікаря, або чекати на контакт від медичного працівника.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.