Вчені назвали продукт, який знижує ризик інсульту майже на 60%
Звичайний овоч може зберегти ваше серце.
Фінські вчені з’ясували, що регулярне вживання звичайного томату здатне знизити ризик інсульту на 59%.
У масштабному дослідженні, яке тривало протягом 12 років, взяли участь чоловіки віком від 46 до 65 років.
Вчені дійшли висновку, що ті, у кого низький рівень лікопіну – це антиоксидант, який допомагає знижувати шкідливий холестерин та підтримувати кров’яний тиск, мають набагато більше шансів урятуватися від інсульту. А головним джерелом лікопіну фінські дослідники якраз називають помідори.
Актуально
Більше з розділу Здоров'я
Кров для життя: як донорство допомагає рятувати військових і цивільних
7 хв на прочитання54 хвилини тому
Генетичні основи альбінізму: медичні факти, дефіцит меланіну та супутні виклики для здоров'я
3 хв на прочитання4 години тому
Ключові принципи концепції «Global Wellness Day» у повсякденному житті
3 хв на прочитання6 годин тому
Підступність ботулотоксину: небезпечну отруту неможливо виявити за смаком чи зовнішнім виглядом
3 хв на прочитанняВчора
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитанняВчора
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитання11 Червня 2026
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання11 Червня 2026
Більше з GreenPost
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитання26 хвилин тому
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитаннягодина тому
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитання3 години тому
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитанняВчора
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитанняВчора
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитанняВчора
Екоінспектори зафіксували масштабне розорювання прибережної смуги на Волині
2 хв на прочитанняВчора
«Революція фламінго» проти Трампа: що блокує євроінтеграцію Албанії
3 хв на прочитанняВчора

