Догори
Дати відгук

В українському порту танкер з аміаком супроводжує несправний буксир

2 хв на прочитання23 Вересня 2020, 16:58
Поділитись:

Вчора, 22 вересня, в порту "Південний" першу проводку здійснив буксир "Витязь", визнаний непридатним для здійснення протипожежної безпеки танкера. "Витязь" швартував танкер Gaz Serenity, який став на причал Одеського припортового заводу під завантаження аміаком, пише "УНІАН".

Буксир "Витязь" в останні кілька тижнів не сходив зі стрічок новин - судно не пройшло технічну комісію АМПУ і було  визнано непридатним для забезпечення пожежної безпеки. Проте, всупереч рішенню комісії, Максим Широков, голова Южненської філії АМПУ, підписав наказ про призначення "Витязя" буксиром пожежної безпеки. До слова, згідно із законодавством, такі рішення в портах мають приймати капітани, що вже свідчить про перевищення чиновником повноважень. 

Ця історія набула широкого розголосу через соціальне значення - порт Південний є критичнонебезпечним. Саме тут знаходиться ОПЗ, що обробляє небезпечні вантажі, саме тут просто неба знайшли 10 тисяч тон аміачної селітри - тієї самої, яка призвела до масштабного вибуху в порту Бейрут, тут же вантажать карбамід.

Тим не менш, "Витязь" вийшов на роботу – правда, не буксиром пожежної безпеки, а швартовником. Для швартових робіт Витязь придатний погано - це одногвинтовий і маломаневровний буксир, який банально може пошкодити судно через свою слабку повороткість. Ймовірно, саме публічний скандал змусив місцевих чиновників викликати до порту Південний ще один буксир з Миколаєва - Кілбі. 

За оцінками експертів, середня ринкова ціна буксирної проводки такого судна, як Gaz Serenity - близько 40 тисяч доларів за постановку, і стільки ж – за вихід з Порту. За оренду того ж Витязя Державний порт Усть-Дунайськ отримує близько 400 доларів на добу. 

Ймовірно, саме очевидна маржинальність такої роботи та є причиною регулярних корупційних скандалів, які виникають навколо буксирного ринку. 

Нагадаємо, кількість постраждалих від хімічного вибуху в Бейруті вже перевищила 5 тисяч осіб.

Разом з тим, експерти розібрали,  настільки можливе повторення подібної ситуації в Україні.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Управління відходами по-європейськи: Україна запускає пілотний проєкт за стандартами ЄС
Україна впроваджує європейські стандарти управління відходами
1 хв на прочитанняВчора
6 трильйонів екологічних збитків: як Україна боролася за клімат на COP30
Україна представила екоцид на 6 трильйонів гривень світовій спільноті на COP30
1 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Фонд декарбонізації виконав 100% цілей: як Україна будує «зелене» майбутнє попри війну
2 хв на прочитання24 Грудня 2025
Екологічна катастрофа в Бессарабії: порятунок озера Ялпуг
Чому Болградський район потребує термінової програми озеленення та очищення водойм
1 хв на прочитання24 Грудня 2025
Екологічна НП в Чорному морі: узбережжя пляжів Одещини вкрите масляними плямами
2 хв на прочитання24 Грудня 2025
На Черкащині під охорону взяли майже 10 гектарів земель із червонокнижним шафраном
1 хв на прочитання24 Грудня 2025
Промислове рибальство переходить у "цифру": Кабмін спростив процедуру декларування
1 хв на прочитання23 Грудня 2025
Попередження про льодові явища: на українських річках починається замерзання
1 хв на прочитання23 Грудня 2025