З метою просування українського експорту на перспективні зовнішні ринки представників українського агропромислового сектору запрошують долучитися до участі у Першій онлайн торговій місії з японськими імпортерами.
В рамках місії 50 виробників матимуть можливість провести 100 В2В онлайн зустрічей з 30 японськими імпортерами та представниками роздрібних торгових мереж, інформує uhbdp.org.
Цей захід – перша торгова місія в Японію, а також перша місія в форматі онлайн, а її підтримкою займаються Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Посольство України в Японії та Посольство Японії в Україні. Реалізовується місія за фінансової підтримки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
Категорії продуктів, що будуть представлені під час проведення торгової місії в Японію мають бути за шістьма напрямками: мед, кондитерські вироби, сири, фіто продукти, рибні снеки та злаки.
Зустрічі відбудуться на веб-платформі “Eventtia” (Франція) – спеціальній онлайн платформі для проведення B2B нетворкінг-сесій, яка дозволяє:
Відомо, після 15 років експериментів у світі з'явився рожевий ананас (фото).