Платіж "завис", а борг зростає: чому не зараховується оплата за газ і як цього уникнути
У ГК "Нафтогаз України" пояснили, через які типові помилки це відбувається.

Навіть одна помилкова цифра в реквізитах може призвести до того, що ваш платіж за спожитий газ не надійде за призначенням. Як результат – кошти "зависнуть" у системі, а у наступній платіжці ви побачите борг та нараховану пеню. Щоб цього не сталося, необхідно ретельно перевіряти всі дані під час оплати, інформує 24 Канал.
Головні помилки при оплаті за газ
- Неправильний особовий рахунок. Це найпоширеніша помилка. Потрібно уважно звіряти кожну цифру вашого 9-значного особового рахунку, вказаного у платіжці.
- Помилка у назві отримувача. Єдиним правильним отримувачем платежу за спожитий газ є ГК "Нафтогаз України". Часто споживачі помилково сплачують за газ своєму оператору ГРМ (облгазу), який надає послуги з розподілу (доставки) газу. Це дві різні компанії з різними рахунками.
- Оплата за старими реквізитами. Реквізити можуть змінюватися. Не варто використовувати старі квитанції чи збережені в онлайн-банкінгу шаблони, не перевіривши їх актуальність.
Як платити правильно та безпечно?
Щоб уникнути помилок та бути впевненим, що платіж надійде куди треба, "Нафтогаз" рекомендує користуватися офіційними онлайн-сервісами компанії. При оплаті через них ваші реквізити підтягуються автоматично, що мінімізує ризик помилки.
Найбільш надійні способи оплати:
- В особистому кабінеті на сайті my.gas.ua.
- На сайті gas.ua без реєстрації (потрібно лише ввести номер особового рахунку).
- Через офіційні чат-боти GASUA у Viber та Telegram.
Якщо ж ви все-таки припустилися помилки і платіж не було зараховано, необхідно звернутися до вашого постачальника з письмовою заявою, додавши до неї копію квитанції про оплату, паспорта та ідентифікаційного коду для переведення коштів на правильний рахунок.
Більше новин читайте на GreenPost.







