Догори
Дати відгук

Названо кращий продукт для гіпертоніків, який допоможе знизити тиск

При дослідженні тиск в середньому знизився на 2,5%.

1 хв на прочитання29 Червня 2023, 06:50
Поділитись:

При високому тиску є багато обмежень в харчуванні, але є і безліч продуктів, які не тільки дозволені, але і потрібні — вони допоможуть тримати тиск під контролем.

Фахівці з університету Ла Троба в Мельбурні з’ясували, що найкращим продуктом для гіпертоніків можна назвати оливкову олію. При щоденному вживанні тиск знижується без застосування ліків.

Під час експерименту 25 добровольців три тижні щодня вживали приблизно півтори столових ложки оливкової олії першого віджиму, ще 25 осіб вживали стільки ж олії і вона теж була оливковою, але рафінованою. Ніхто з них при цьому не приймав ліків для зниження тиску.

Через три тижні у тих, хто використовував масло першого віджиму, тиск в середньому знизився на 2,5%. Випробовувані з другої групи не змогли похвалитися такими результатами.

Як вважаю вчені, цей ефект пов’язаний з тим, що в оливковій олії extra virgin містяться поліфеноли, які мають протизапальні та антиоксидантні властивості. Крім того, в ньому багато ненасичених жирних кислот, які, в числі іншого, допомагають очищати судини від надлишків поганого холестерину, а це теж сприяє зниженню тиску.

Які ще продукти допоможуть знизити тиск? Перш за все, це фрукти і овочі з високим вмістом калію, магнію і вітаміну С. Вітамін С допомагає покращувати еластичність судин, захищаючи їх від руйнування. Магній і калій — важливі електроліти, які допомагають вирівняти артеріальний тиск. Варто звернути увагу на цитрусові, часник, імбир, буряк, шпинат, листові овочі.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з GreenPost
Справа № 378/283/25: ВС роз'яснив правила відмови від пролонгації оренди землі
Автоматичне поновлення оренди землі не можна скасувати звичайними листами — рішення Верховного Суду
3 хв на прочитанняВчора
У «Тузлівських лиманах» на берег викидає червонокнижних осетрових. Фото: Іван Русєв / Facebook
У нацпарку «Тузлівські лимани» зафіксували загибель рідкісних реліктових риб
3 хв на прочитанняВчора
Фото: Кабінет Міністрів України
Посилення кримінальної відповідальності за екозлочини: деталі урядового законопроєкту
2 хв на прочитанняВчора
День міста Севастополя: історія, символи та український статус
Українська перлина Причорномор'я: історичний контекст та значення Дня міста Севастополя
2 хв на прочитанняВчора
Президент України підписав закон про зміни до Європейської хартії
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Матір на Закарпатті засуджено до 8 років ув’язнення за торгівлю власними дітьми
2 хв на прочитання12 Червня 2026
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитання12 Червня 2026
П'ять українських сіл номіновано на світову премію ООН The Best Tourism Villages 2026
3 хв на прочитання12 Червня 2026