Догори
Дати відгук

Доза алкоголю, яка може спричинити серцевий напад — дослідження

Алкоголь негативно впливає на серце та судини.

1 хв на прочитання28 Жовтня 2021, 23:45
Фото: epravda.com.ua Фото: epravda.com.ua
Поділитись:

Нове дослідження показало, що навіть одна чарка може підвищити ризик нерегулярного серцебиття, відомого як фібриляція передсердь, що збільшує ймовірність серцевого нападу або інсульту, пише elemental.medium.com.

Результати дослідження були опубліковані в журналі Annals of Internal Medicine. За контрольною групою з 100 дорослих людей велося спостереження за допомогою спеціальних електронних пристроїв. Прилади вимірювали вплив випитого алкоголю на зміну частоти серцевих скорочень.

Виявилося, що протягом чотирьох тижнів у 56 осіб зафіксовано принаймні один випадок фібриляції передсердь. Слід підкреслити, що у тих, хто вжив спиртне за останні 4 години, ймовірність виникнення цієї патології в два рази вище. Більш того, ризик зростав при вживанні додаткових порцій алкоголю.

Нагадаємо, як в домашніх умовах вивести алкоголь з організму — 20 способів.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
На КПП «Дякове» у гуманітарній вантажівці виявили незадекларовані ліки на 700 тисяч. Фото: Закарпатська митниця / Facebook
Ліки на 700 тисяч гривень: у вантажівці з гуманітаркою виявили незадекларовані препарати
1 хв на прочитання4 години тому
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання10 годин тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Річка Ріка критично обміліла через засуху на Закарпатті. Фото: Петро Шегда / 21 Ужгород
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання8 годин тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання13 годин тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора