Догори
Дати відгук

Названі найкращі овочі та фрукти для зниження високого рівня холестерину

Окремі продукти здатні знижувати холестерин

1 хв на прочитання28 Жовтня 2022, 22:00
Поділитись:

Вчені Гарвардського університету констатують, що зменшити високий рівень холестерину можна за рахунок харчування – зменшити його концентрацію допомагають певні продукти. Деякі з них містять розчинну клітковину, яка пов’язує холестерин у системі травлення і виводить його з організму до того, як він потрапить у кровотік. Деякі містять поліненасичені жири, які безпосередньо знижують рівень ЛПНГ (ліпопротеїни низької щільності, так званий «поганий» холестерин). Окремі продукти містять рослинні сполуки стероли та станоли, які блокують засвоєння організмом холестерину.

Яблука. Вчені констатують, що «вживання двох цілих яблук зі шкіркою на день допомагає знизити рівень холестерину в крові та запобігти серцевому нападу або інсульту».

Яблука містять пектин, який прикріплюється до холестерину ЛПНЩ і виводить його з організму, коли неабсорбовані тверді речовини викидаються з кишківника. До того ж пектин у яблуках поряд з іншими типами клітковини є гарним джерелом їжі для здорових бактерій у кишечнику.

«Яблука, апельсини, морква, персики, виноград, полуниця, цитрусові – всі вони містять цей пектин, який є різновидом розчинної клітковини, яка знижує рівень ЛПНГ-холестерину», – пояснюють фахівці.

Квасоля. Свіжа зелена або сушена, квасоля особливо багата на розчинну клітковину, що допомагає знижувати високий холестерин. Її перетравлення вимагає часу, у результаті після їжі довше зберігається почуття ситості. Таким чином, квасоля є корисною їжею для тих, кому важливо знизити високий рівень холестерину, і для тих, кому необхідно худнути.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання6 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання12 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання15 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитання2 години тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання3 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання5 годин тому
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання8 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання10 годин тому