Часто здається, що часу начебто було достатньо, але він просто кудись зник. Як цьому запобігти? Телеграм-канал «MPG: Бізнес і Фінанси» розповідає про 5 лайфхаків для ефективного тайм-менеджменту.
✔ Визначте час своєї найвищої ефективності: наприклад, пік із 9.00 до 11.30. Резервуйте його під найважливіші та найскладніші завдання.
✔ Виділіть блоки «буферного часу»: 30-90 хв. на день вам знадобляться як резерв.
✔ Відокремте відволікаючі речі: об'єднайте види діяльності, що повторюються, і виділіть для них окремий час (пошта, соцмережі, новини).
✔ Виділіть час для планування: на планування також іде час. Тому надзайняті люди наймають секретарів або особистих асистентів, які узгодять графік для них.
✔ Більше плануйте: список справ, які не входять до плану дня, має бути мінімальним, доступним для огляду, щоб ви легко ним оперували і розподіляли справи у вільні слоти графіка.
Також ми розповідали, як багато встигати й не стомлюватися: 6 секретів продуктивної роботи.