За даними бізнес-тренера Девіда Рока, у середньому співробітник займається чимось стороннім 2,1 години на день. Ба більше, люди відволікаються після 11 хвилин початку роботи над новим проектом. А щоб повернутися до складного завдання, потрібно 25 хвилин.
«Загалом — ми не надто посидючі. І справа не в тому, що за нами потрібен суворий контроль, а в тому, що довкола постійно виникають сторонні чинники», — пояснює маркетолог Микола Молчанов.
Він пояснює, чому нам так важко довго зосереджуватися на виконанні роботи.
«Ось нам треба попрацювати, а ми якось відволіклися. Ну як — FB перевірити, Телеграм писнув. Лист прийшов. Та й взагалі хочеться на кухню випити чаю, кличуть покурити», — говорить він.
Він розповідає, що дослідження Microsoft, присвячені проблемам зростання ефективності, виявили чи не один надійний варіант знизити відволікання — поставити монітори з більшою діагоналлю екрана.
«Одна з основних причин, чому ми з радістю хапаємося перевірити телефон, що пискнув — нам складно. Робота потребує роздумів, концентрації, змушує витрачати дорогоцінну енергію. А мозок, прагнучи заощадити, наполегливо підсовує можливість припинити шкідливий, з його погляду процес», — говорить маркетолог.
Він вважає, що з огляду на це дуже складно давати поради щодо способів знизити відволікання.
«Мабуть, єдиний варіант — змінити навколишнє оточення так, аби максимально заблокувати сигнали зовнішнього світу. Закрити браузери, прибрати телефон у скриньку. Зміни в навколишній обстановці дадуть більший ефект, ніж волати до совісті співробітників», — переконаний Микола Молчанов.
Також ми розповідали, як підвищити свою продуктивність, не докладаючи додаткових зусиль: 4 лайфхаки від бізнесменів.