Догори
Дати відгук

Літаки полетять на воді, сонячній енергії та СО2

Швейцарська компанія почала розробку нового "зеленого" палива

2 хв на прочитання08 Червня 2020, 19:17
Поділитись:

Як продовжувати літати, не залишаючи за собою величезний «карбоновий слід»? Виходом може стати інноваційне «зелене авіаційне паливо», яке в перспективі здатне згоряти взагалі (майже) без емісії двоокису вуглецю та інших шкідливих газів. Зараз швейцарський стартап розробляє якраз авіаційне паливо, вироблене виключно на основі води, сонячної енергії та CO2. Повідомляє swissinfo.ch.

Йдеться про компанії Synhelione, заснованої експертами Вищої технічної школи Цюріха (ETH). У середині травня 2020 року разом з іншою такою ж компанією під ім'ям Climeworks компанія Synhelion підписала угоду про співпрацю з холдингом Lufthansa Group з метою прискорити виведення на ринок екологічно чистого авіаційного палива. Стратегія полягає не в створенні нових літаків з нульовим викидом шкідливих речовин, а в розробці палива з таким ефектом, причому вже до 2030 року.

«При спалюванні вуглеводню за допомогою кисню виділяється енергія і продукти згоряння, якими є CO2 і водяна пара. Теоретично цей процес можна повернути назад і організувати рекомбінацію води і CO2 в вуглеводні», - пояснює фізик Джанлука Амбросетті , генеральний директор компанії Synhelion, яка розробила нове покоління технологій, які використовують парову конверсію метану в так званий «синтез-газ».

«Цей процес може стати основою для промислового отримання водню, після чого можна починати синтез вуглеводнів (рідке паливо) та інших технічно цінних продуктів, причому квота викидів вуглекислого газу в атмосферу у такого палива була б на 50% нижче в порівнянні зі звичайним авіапаливом», - каже він. 

Тобто викиди у цього палива все-таки є, хоча вони і набагато менші, ніж у випадку звичайного авіаційного газу.

Ефективність реакторів, які виробляють синтез-газ, поки все ще низька, тому налагодити промислове виробництво «зеленого» палива вдасться не раніше 2030 року.

А поки йде розробка окремих компонентів, включаючи сонячну електростанцію (СЕС) баштового типу c метою забезпечення високотемпературних термохімічних процесів, необхідних для виробництва «сонячного палива», а також розробку відповідного термохімічного реактора. 

Нагадуємо, презентували яхту, яка на сонячній енергії перепливе океан (фото)

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
Більше з GreenPost
Посадовці частини Хмельниччини відправляли військових на СТО
Посадовцям військової частини на Хмельниччині повідомлено про підозру за відправлення підлеглих на приватні заробітки
1 хв на прочитаннягодина тому
Норвегія презентувала внноваційний панорамний поїзд для спостереження за Північним сяйвом
Норвегія презентувала інноваційний панорамний поїзд для спостереження за Північним сяйвом
1 хв на прочитання3 години тому
Швидкість вітру під час стихії сягала 100 км/год
Масштабний шторм у Сан-Паулу: 1,3 млн споживачів без світла та збитки у $290 млн
1 хв на прочитання5 годин тому
Маслосирзавод в Ірклієві виставили на аукціон
Інвестиційна привабливість Черкащини: маслосирзавод в Ірклієві виставили на аукціон
1 хв на прочитання6 годин тому
Миколаївщина після війни: Віталій Кім планує розвивати «військовий туризм»
1 хв на прочитання17 годин тому
Чи атакуватиме РФ з Придністров'я - відповідь ДПСУ
1 хв на прочитанняВчора
Карпати під загрозою, і зовсім не через війну
2 хв на прочитанняВчора
Агрохолдинг планує відкрити завод із виробництва альтернативного білка з комах
1 хв на прочитанняВчора