Кримський міст — не українська диверсія, а частина державного перевороту, що починається в Росії — експерт
Дані, які оприлюднює слідство, викликають дуже багато запитань, одне з яких — чому воно взагалі їх оприлюднює.
Заяву Михайла Подоляка про непричетність України до підриву Кримського мосту із натяком, що це, найімовірніше, результат внутрішньоросійської боротьби між силовими відомствами, непрямо підтверджує те, що одночасно почалося потужне зливання даних слідства через анонімні Телеграм-канали, пов'язані з російськими спецслужбами, і деякі російські ЗМІ. Про це розповідає російський журналіст, видавець, підприємець Андрій Мальгін.
«Цей широкий, незрозуміло докладний злив триває і зараз, і з того, що зливається, не можна зробити висновок хоч про якусь причетність українських спецслужб», — говорить він.
Журналіст нагадує, що спочатку з’явилося відео з молодиком, власником вибухлої вантажівки, який звідкись з-за кордону пояснила, що насправді вантажівка належить не йому, а його дядькові Махіру Юсубову, котрий і був за кермом.
З інших джерел стало відомо, що дядько переписав на юного родича вантажівку, щоб її не забрали судові виконавці, оскільки потрапив у велику аварію з бензовозом і не міг відшкодувати збитків.
Потім слідчі встановили, що дядько прийняв замовлення на перевезення 21 т пакувальної плівки на піддонах із Армавіру до Сімферополя там, де зазвичай брав замовлення — на інтернет-біржі перевізників АТІ. Вивчивши комп'ютер дядька, слідство встановило, що той навіть перевірив: фірма-замовник ПЕК-34 мала на сайті сотні позитивних відгуків.
Щойно він підтвердив замовлення, оголошення зникло. Загалом воно провисіло на дошці приблизно чверть години. Було встановлено, що його дав користувач Олег із московським ІР.
Махіра не насторожило, що всі позитивні відгуки про ПЕК-34 закінчуються 2020 роком. Адже саме в 2020 році фірму було продано колишніми власниками якогось Олега Антипова, всі дані якого з'явилися, звичайно ж, в ЄДРЮЛ і тепер відомі слідству. З моменту перепродажу і до моменту кримінального замовлення фірма не вела діяльності, хоча навесні цього року і перемістилася до Ульяновська.
Махір уже майже під'їхав до Кримського мосту ввечері 7 жовтня, але, відчувши себе втомленим, вирішив поспати, вимкнувши телефон, і лише на світанку продовжив рух мостом.
«Уявляю, як нервували люди в іншій машині, яка напевно йшла за вантажівкою (адже хтось мав натиснути кнопку у відповідний момент, коли вантажівка порівнялася зі складом цистерн на залізничних коліях).
Навіщо наголошує, що вибух планувався на день народження Путіна? І чи можна припустити, що одна із путінських спецслужб тримала Путіна в курсі запланованого гучного теракту?» — запитує Андрій Мальгін.
Журналіст переконаний, що Путін не знав про теракт. На думку Мальгіна, йдеться про спробу маніпулювати Путіним. А можливо, і про те, що всі ці події — частина державного перевороту, що починається в країні.
Нагадаємо про «армагеддон» на Кримському мосту: пожежа, другий рівень моста сильно пошкоджений.