Догори
Дати відгук

Корисний перекус, який зменшить рівень цукру в крові

Актуально для діабетиків і усіх, хто стежить за своїм здоров'ям.

1 хв на прочитання15 Грудня 2022, 10:10
Поділитись:

Дослідження показали, що невеликий перекус може спричинити зниження рівня цукру в крові протягом кількох тижнів, про це пише журнал The Review of Diabetic Studies: за його даними, одним із продуктів, який може сприяти помітному зниженню рівня цукру в крові, є фісташки.

В результаті вчені зробили висновок про позитивний ефект цих горіхів.

«Перекуси фісташками допомагають знижувати рівень глюкози в крові натще, благотворно впливають на глікемічний контроль, артеріальний тиск, ожиріння та маркери запалення у пацієнтів з діабетом», – заявили дослідники.

Експерти нагадують, що горіхи також характеризуються низьким глікемічним індексом, який відображає швидкість, з якою організм засвоює вуглеводи.

Є дані про те, що додавання горіхів до їжі, багатої на вуглеводи (хліб, макарони) може уповільнювати їх засвоєння, дозволяючи уникнути різких і сильних стрибків рівня цукру в крові.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Ботулізм в Україні 2026: статистика, симптоми та правила безпеки
Підступність ботулотоксину: небезпечну отруту неможливо виявити за смаком чи зовнішнім виглядом
3 хв на прочитанняВчора
Українець Іван Зінов’єв став чемпіоном світу з шахів
Іван Зінов’єв виборов золото на ювілейному чемпіонаті світу з шахів
2 хв на прочитанняВчора
Втома, тривога й набір ваги: коли причина в гормонах
Хронічна втома, тривога й набір ваги — коли проблема не в режимі, а в гормонах
3 хв на прочитанняВчора
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитання11 Червня 2026
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання11 Червня 2026
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання11 Червня 2026
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитання10 Червня 2026
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання10 Червня 2026
Більше з GreenPost