Догори
Дати відгук

Гарячий напій, який знижує холестерин на 11%

Впоратися з ‘поганим’ холестерином допоможе один гарячий напій

2 хв на прочитання27 Жовтня 2022, 09:15
Поділитись:

Підвищений рівень холестерину важко помітити через відсутність симптомів. Однак, якщо у вашій крові накопичується дуже багато цієї жирової речовини, можна зіткнутися з серйозними проблемами. Ось чому так важливо постійно контролювати рівень холестерину. І зробити це можна, трохи змінивши свій раціон.

Холестерин, що міститься в організмі, можна розділити на два типи ‘хороший’ і ‘поганий’. ‘Поганий’ холестерин може стати причиною проблем із серцем та викликати інсульт, пояснюють експерти Національної служби охорони здоров’я Великобританії. Однак існує ще ‘хороший’ холестерин, який дозволить вам позбутися ‘поганого’. Впоратися з ‘поганим’ холестерином допоможе один гарячий напій, показують дослідження. Йдеться про чорний чай.

Ефект чорного чаю, основи домашнього затишку, на холестерин вивчили в рамках дослідження, опублікованого в Journal of Nutrition. Добровольцями виступили семеро чоловіків і вісім жінок з підвищеним рівнем холестерину. Крім чаю вони також споживали контрольний напій, щоб ефект можна було ретельно проаналізувати. Колір та смак цього напою не відрізнявся від відповідних характеристик чорного чаю. Пізніше дослідники також вирішили додати до нього кофеїн у кількості, що дорівнює вмісту цієї речовини в чорному чаї.

Учасники споживали чай та контрольний напій п’ять разів на день протягом трьох тижнів. Після чого дослідники виявили, що п’ять порцій чаю щодня знижують загальний рівень холестерину на 6,5%. При цьому рівень поганого холестерину знижувався на 11,1%. Дослідження підтвердило, що додавання чорного чаю до раціону, який передбачає мале споживання жирів, може значно знизити рівень поганого холестерину. Крім того, завдяки зниженню холестерину чай також може скорочувати ризик розвитку ішемічної хвороби серця. Однак треба враховувати, що дослідження не було масштабним, у ньому взяло участь лише 15 осіб. Щодо захворювань серцево-судинної системи, робота, опублікована в Американському журналі клінічної нутриціології, показала, що чорний чай знижує кров’яний тиск.

Матеріали характеру новин не можна прирівнювати до призначення лікаря. Перед ухваленням рішення порадьтеся з фахівцем.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитання2 години тому
Фото: з відкритих джерел
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитання11 годин тому
Фото: Freepik wahyu_t
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитання16 годин тому
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитанняВчора
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитанняВчора
[M]₂O — успішний кейс сучасного українського бренду нового покоління
2 хв на прочитанняВчора
Епідемічна ситуація на Черкащині: за тиждень в області зафіксували майже 30 випадків кишкових інфекцій
1 хв на прочитання08 Червня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне: Kenny Goossen _ Unsplash
«Привид лісу» під загрозою: в Україні залишилося близько 500 особин євразійської рисі
2 хв на прочитання4 години тому
Катаріна Матернова. Фото: Укрінформ
Адаптація екологічних директив - один з ключових викликів на шляху до ЄС
3 хв на прочитання4 години тому
Фото з відкритих джерел
Як опція автовикупу та спецрезерви допомагають придбати дефіцитні квитки - УЗ
2 хв на прочитання5 годин тому
Пенсійний фонд спростував чутки про анулювання страхового стажу після десятого червня
2 хв на прочитання7 годин тому
Як травневі пилові бурі та квітневі заморозки вплинули на стан посівів буряку і що тепер буде з цукром
2 хв на прочитання7 годин тому
10 червня світ відзначає День чаю з льодом - три цікаві рецепти
2 хв на прочитання10 годин тому
Енергонезалежність малого бізнесу: за урядовою програмою ФОПи отримали майже 439 млн грн
2 хв на прочитання13 годин тому