Британська сім'я відсудила тисячі за несвіжі круасани та «запліснявілий» готель у Франції
Поскаржилися, що їжа була «неїстівною», а номер брудним і смердючим у чотиризірковому готелі.
Британська сім'я, яка заявила, що «повернулася додому нещасною» з розкішного французького готелю після того, як їм дали несвіжі круасани та смердючий номер, відсудила тисячі фунтів стерлінгів як відшкодування збитків. Про це розповідає The Guardian.
52-річний Деймен Бенніон сказав своїм дітям, що «тато все владнає», коли вони приїхали на відпочинок до Провансу і виявили, що чотиризірковий готель не відповідає їхнім очікуванням.
Бенніон, юрист, і його дружина, 49-річна Джейн, бухгалтер, заплатили 6 670 фунтів стерлінгів за тижневий відпочинок за системою «все включено» з двома синами в готелі Club Med у липні 2023 року. Вони стверджували, що їжа була «неїстівною», а їхній номер — запліснявілим і брудним.
Подружжя заявило, що з нетерпінням чекало на «вишуканий» відпочинок у чотиризірковому готелі Club Med Opio. Але після «жахливої» вечері в першу ніч і «несвіжої випічки на сніданок» наступного ранку, вони трималися подалі від курорту протягом дня та вечеряли на вулиці, повертаючись лише для того, щоб поспати.
«Наприкінці тижня ми всією сім'єю пішли додому нещасними», — розповів Бенніон в окружному суді Центрального Лондона.
Подружжя повідомило, що їхні сини були «в захваті від усіх запропонованих розваг», а батьки планували «посидіти біля басейну й насолодитися відпочинком», але коли вони вирішили, що готель недостатньо чистий, то не стали проводити там час.
Суддя постановив, що це був власний вибір пари — не їсти вечерю на курорті після першого дня, але сказав, що Club Med повинен буде виплатити їм 3 945 фунтів стерлінгів компенсації після того, як виявив, що їхня кімната була брудною й запліснявілою.
Бенніон, чия юридична фірма спеціалізується на консультуванні колекціонерів автомобілів і «заможних людей», сказав, що вони очікували «вишуканих» страв у ресторанах готелю, але «все, що стосувалося їжі, було поганим».
За словами Бенніона, перший номер, який їм надали, був смердючим, а другий, який їм швидко надали як альтернативу, був похмурим і пахнув пліснявою. Загалом, за його словами, «це не було щасливим місцем для перебування».
Бенніон сказав, що це «нонсенс» — «припускати, що ми могли б насолоджуватися круасанами вранці», і що «їжа в ресторані була жахливою».
Суддя зауважив, що подружжя не може справедливо оцінити якість вечірньої їжі на основі однієї вечері, але він «визнав, що випічка на сніданок ... була не вражаючою для півдня Франції».
Приймаючи рішення про відшкодування збитків, суддя розглянув фотодокази номерів готелю і сказав, що вони виглядали «брудними й мали ознаки значного зносу».
Club Med також надав фотографії, які показували номери в набагато кращому стані, але суд вирішив, що оскільки вони не датовані, то не є достатнім доказом.
«Я переконаний, що були введені в оману щодо стандартів курорту, і це дає право позивачам на загальне відшкодування збитків», — сказав суддя.
«Ми визнаємо нещодавнє рішення суду у справі, що стосується скарги гостя на один із наших курортів. Хоча ми завжди прагнемо забезпечити найкращий досвід для наших гостей, ми визнаємо, що в цьому випадку виникли проблеми, які вплинули на задоволення гостей від їхнього перебування. Саме тому ми запропонували їм 20 % знижку. Варто зазначити, що хоча суддя і визначив деякі проблемні моменти, присуджена сума відшкодування була значно нижчою за початковий позов (150 % від вартості путівки) і набагато більше відповідала початковій пропозиції Club Med про 20 % компенсації. Ми, як і раніше, прагнемо надавати високоякісний відпочинок і постійно вдосконалювати наші курортні стандарти», — сказав представник Club Med.
Більше новин читайте на GreenPost.