Догори
Дати відгук

Британська авіапромисловість стане безвуглецевою до 2050 року

3 хв на прочитання04 Лютого 2020, 09:52
Поділитись:

04.02.2020 Автор: Дмитро Шинкарук

Британська авіаційна галузь промисловість розробила плани досягти нульових викидів вуглецю до 2050 року, навіть при будівництві третьої злітно-посадкової смугу в аеропорту Хітроу, яка збільшить кількість рейсів, передає Reuters.

Плани були
опубліковані у вівторок коаліцією Сталої авіації британського сектору, серед
яких виробник двигунів Роллс Ройс, авіакомпанія easyJet, виробник авіаційного
палива Вritish Рetroleum  та виробник
літаків Airbus.

Досягнення нульових викидів, ймовірно, потребуватиме декількох серйозних змін у галузі, таких як більш ефективні літаки та значне збільшення використання стійкого авіаційного біопалива, які наразі не мають широкого поширення.

Це може здатися
важкою ціллю, якщо очікується, що кількість пасажирів повітряного транспорту до
2050 року зросте на 70%, що збільшить кількість рейсів. Але галузь, на яку
припадає близько 7% викидів у Великобританії, каже, що вона також компенсує
власні викиди за рахунок фінансування скорочення викидів в інших місцях.

Проекти з
компенсації викидів вуглецю можуть включати посадку дерев або допомогу у
фінансуванні проектів з відновлюваної енергії –вітру та сонця у країнах, що
розвиваються.

Коаліція заявила,
що цілі можна досягнути, незважаючи на очікуваний ріст бізнесу, додавши:
"Це включає відкриття третьої злітно-посадкової смуги в Хітроу близько
2030 року".

Однак критики
кажуть, що компенсація викидів зменшує стимули до різкого скорочення викидів,
необхідного для уповільнення глобального потепління, і не завжди приносить
заплановану користь; наприклад, нові дерева можуть не рости так швидко, як
очікується.

Планам розширення
аеропорту Хітроу, які включають будівництво першої повноцінної нової
злітно-посадкової смуги в районі Лондона за 70 років, також протистоять
кліматичні активісти та деякі місцеві жителі.

Британський
прем'єр-міністр Борис Джонсон раніше виступив проти експансії Хітроу, але
законодавці схвалили плани у 2018 році.

Плани авіаційного сектору відповідають наміру Великобританії досягти чистої нульової емісії парникових газів до 2050 року. Це перша країна «Великої сімки», яка поставила таку мету. Але це потребуватиме всеохоплюючих змін у способах подорожування, харчування та споживання електроенергії.

Минулого року
EasyJet стала першою великою світовою авіакомпанією, яка працювала з нульовими
викидами вуглецю за допомогою системи їх компенсацій.

План коаліції також
передбачає, що ціна вуглецю, яку виробники платять уряду за кожну виділену
тону, ймовірно, впадуть на плечі споживачів, що дозволить стримати ріст
кількості пасажирів.

"Ціна вуглецю,
яка до 2050 року виросте до 221 фунтів (288 доларів) за тонну, зменшить попит
приблизно на 30 мільйонів пасажирів на рік і зменшить викиди вуглецю авіаційної
галузі Великої Британії приблизно на 4 мільйони тон CO2 на рік", - йдеться
в повідомленні.

Авіаційний сектор
зараз включений до європейської системи торгівлі викидами, при цьому базовий
контракт на викиди вуглецю становить близько 23 євро (25 доларів) за тонну.

Незважаючи на вихід
Британії з Європейського Союзу, країна залишатиметься членом Європейської
системи торгівлі викидами протягом перехідного періоду до кінця року.

Енді Джефферсон, програмний директор Сталої авіації заявив, що ціль на 2050 рік для цього сектора відповідає рекомендаціям Міжурядової групи ООН з питань зміни клімату.

Раніше повідомлялося, що в Лондоні створять компанію для активної боротьби зі змінами клімату. А також про те, щоАвстрія хоче досягти «кліматичного нейтралітету» до 2040 року

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Еко
Фото: Euronews
Керамічні тротуари захистять міста від повеней і зміни клімату? Ось що розробили в Іспанії (ФОТО)
3 хв на прочитання2 години тому
Український "ГАРТ 5100": сертифікація для дистанційного розмінування
Український комплекс дистанційного розмінування готовий до серійного виробництва
2 хв на прочитання3 години тому
Одна з попередніх акцій «Останнього покоління»
Протест проти бездіяльності уряду в боротьбі зі зміною клімату: активісти блокують Варшаву, приклеївшись до асфальту
2 хв на прочитання4 години тому
Зображення згенеровано ШІ
Війни за воду — це реальність, до якої слід готуватися Європі? Ось що розповідає експерт
8 хв на прочитання5 годин тому
На місці Каховського водосховища відроджується Великий Луг
3 хв на прочитання7 годин тому
Гонконг вводить ID-картки з фотографією для всіх домашніх тварин (ФОТО)
1 хв на прочитання8 годин тому
Холоди в Україні затримаються: названо нову дату потепління
1 хв на прочитання9 годин тому
Глобальне потепління розносить смертельний грибок: Європа під загрозою
3 хв на прочитання10 годин тому
Більше з GreenPost
Не платіть за доставку газу: хто має право за новим правилом
Кому в Україні можна не платити за доставку газу: роз'яснення від "Нафтогазу"
1 хв на прочитання24 хвилини тому
Зображення: ZME Science
Китайські науковці навчилися за допомогою ШІ відтворювати обличчя людини за самим ДНК
4 хв на прочитаннягодина тому
Гороскоп на 13 травня 2025 року
Гороскоп та астрологічний прогноз на 13 травня 2025 року
7 хв на прочитання2 години тому
Увага водіям: чому не можна заправляти авто одразу після бензовоза
Не спішіть заправляти авто: чому важливо почекати після приїзду бензовоза
2 хв на прочитання4 години тому
Патент 1891 року розставив крапки над "і" у вічній суперечці про туалетний папір
1 хв на прочитання6 годин тому
Трамп хоче знизити ціни на ліки в США — як наслідки цього рішення може відчути весь світ
4 хв на прочитання6 годин тому
Спалах гепатиту А в Києві: що потрібно знати про небезпеку
3 хв на прочитання8 годин тому
Чому дизайн квартири, інтер'єр під ключ - це максимально вигідне вкладення?
3 хв на прочитання9 годин тому