Без клею та етикеток. Європейські супермаркети позначають біопродукти, використовуючи освітлені «татуювання»
Мережа німецьких супермаркетів вирішила позначити свої біопродукти інноваційним та екологічним способом. Вже в грудні мережеві магазини отримають овочі, «позначені» пучком світла прямо на продукт – природно, без упаковки, клею, чорнила та етикеток, повідомляє Gazeta Wyborcza.
Природне брендування передбачає маркування виробів безпосередньо на його поверхні за допомогою сильного променя світла. Створене таким чином «татуювання» на овочах і фруктах не погіршує якості продуктів і дозволяє обійтися без додаткових упаковок, клею та етикеток, надрукованими чорнилом. Як повідомляє Commercial News , ще в грудні для магазинів Lidl прибуде перша партія овочів, мічених світлом: гарбузи, кабачки і селера, але вже у біоверсії. Німецька мережа супермаркетів низьких цін проводить серйозну екологічну політику. У лютому цього року розпочалось тестувальна акція «Купую, і не марную», під час якої клієнти у 200 магазинах мережі могли купувати товари з коротким терміном придатності зі знижкою.
Крім того, керівництво мережі заявило, що цього року зменшила споживання пластику понад 800 тонн завдяки використанню альтернативних упаковок продуктів харчування. Ці товари складають значну частину асортименту мережі супермаркетів.