Екоактивісти відповіли на 500 запитань журналістів Зеленого інституту

3 хв на прочитання01 Червня 2021, 19:16
Фото Зеленого інституту журналістики

Студенти дізналися про екологічні тренди, факти та міфи

З нагоди 10-річчя Зеленого інституту журналістики з 28 квітня по 19 травня студенти Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка провели екологічну акцію «10 запитань екоексперту до ювілею Зеленого Інституту журналістики!»

«Студенти-іміджмейкери запросили до участі 5 екоактивістів України, які поділилися своїм досвідом екосвідомого життя у лекціях та інтерв’ю. Серед слухачів та учасників проєкту Зелений ІЖ було проведено 2 конкурси та гру екобінго. Загалом до ініціативи приєдналося більше 300 людей та 12 підрозділів КНУ Шевченк», - розповіли організатори.

Першою гостею екоакції стала блогерка Анна Гришко. В інтерв’ю з дівчиною було порушено питання, як це бути екоактивістом в українських реаліях. Анна зазначила, що поки це питання в Україні не вирішують на глобальному рівні, тому лише зусиллями активістів та екосвідомих людей можливо щось змінити. Також дівчина наголосила, що до екологічного способу життя потрібно ставитися без фанатизму, у цьому активно Анну підтримала аудиторія.

4 травня Анастасія Мартиненко провела пізнавальну лекцію «Екотренди. Що зміниться до 2025 року?». Екоактивістка розповіла про 10 трендів екології, про екологічний бренд-аудит, залучила аудиторію до обговорення та продемонструвала на карті стратегію зменшення використання одноразової тари.

Наступною стала освітня лекція Ольги Матюшенко «Екозвички – це просто!». Експертка розповіла про те, що можна сортувати, яким повинен бути папір та пластик для переробки, що є небезпечними відходами. «Змінювати свої звички доведеться в будь-якому разі, але це того варте», - зазначає Ольга.

10 травня на зустрічі з Олесею Вершигорою учасники дізналися про екологічні міфи. Неочікуваним став факт того, наскільки важливо і корисно підтримувати саме локального виробника товарів та продуктів.

Остання зустріч у рамках акції – інтерв’ю з Анною Скибан. Експертка поділилася принципами свого проєкту «Купуй свідомо». Ми обговорили, чим замінити звичайні буденні речі та яких помилок варто уникати прихильникам філософії мінімізації впливу людини на довкілля.

До кожної гості було поставлено 10 запитань від аудиторії відповідно до задумки ювілейної акції.

«Ми раді, що маємо можливість втілювати на практиці свої професійні навички піарників, іміджмейкерів, розвиваючи імідж Інституту журналістики як навчального закладу із стандартами професіоналізації освіти. А ще завдяки цьому проєкту ми надихаємо інших дбати про нашу планету і зменшуємо тиск людини на природу»,- коментує прес-секретар проєкту, студентка 2 курсу Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка Галіченко Катерина.

Студентський проєкт Зелений Інститут журналістики вже 10 років підтримує ГК «Фокстрот», де з 2009 року розвивають свій проєкт Зелений офіс у рамках корпоративної соціальної відповідальності згідно з ГД ООН.

Також акцію 2021 року підтримали інформаційний партнер GreenPost та надійний партнер Автомагістраль-Південь. Подарунки учасникам конкурсів та гри екобінго надали спонсори заходу, підприємства із екологічним світоглядом та товаром: Bilka, EcoCorn, Ecogrizzly, Healthy_choice.ua.

 

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: