Вверх
Дать отзыв
  • Главная
  • Новости
  • Еко
  • Вода
  • У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

У Керченській протоці затонули два танкери, розлив нафти загрожує екологічною катастрофою — Greenpeace

Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах.

2 мин на прочтение15 Декабря 2024, 19:33
Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP Російський нафтовий танкер (фото з архіву). Фото: picture alliance/AP
Поделиться:

15 грудня в районі Керченської протоки біля узбережжя Криму затонули два російські вантажні судна віком понад 50 років — «Волгонафта 212» й «Волгонафта 239». В акваторії, де стався інцидент, спостерігаються сильні хвилі та погані погодні умови. Одна з основних версій катастрофи танкерів — «помилки екіпажу» у складних метеоумовах. Корпуси обох танкерів зламалися на дві частини після удару хвилі. Обидва судна перевозили загалом понад 8000 т нафти та мазуту. Внаслідок катастрофи танкерів стався розлив нафтопродуктів, розповідає Deutsche Welle.

«Якщо така кількість сировини опиниться в морі, ця аварія буде однією з найбільших техногенних катастроф в акваторії Чорного моря», — наголосили в міжнародній екологічній організації Greenpeace. У заяві також зазначається, що російські танкери відключили систему визначення свого місцезнаходження 12 днів тому.

Екологічна організація закликала владу РФ «ужити всіх зусиль для пом'якшення чи скорочення впливу на довкілля». Greenpeace зазначає, що в листопаді 2007 року в тому ж місці зазнав аварії інший російський танкер класу «Волгонафта». Судно перевозило 4800 т мазуту, близько 1600 т тоді опинилися у морі.

«Ця аварія призвела до забруднення десятків кілометрів берегової лінії з обох боків протоки», — йдеться у заяві.

Судна, що зазнали краху, були збудовані в 1980-х роках. Їх проектували як річкові танкери з можливістю обмеженого виходу до прибережних морських зон за спокійних погодних умов, але в 90-ті переробили в клас «річка — море». За його оцінкою, шторм міг надати надмірного навантаження — і корпуси просто не витримали. За статистикою, за останні 30 років загинули вже 1097 людей, які працювали на таких танкерах.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.

Больше из GreenPost
Изображение сгенерировано ИИ
Когда ИИ становится исследователем: как богатая агентная система Robin открывает новую эру науки
3 мин на прочтение05 Июня 2025
5 июня 2025 года на Земле ожидается магнитная буря уровня G1В
5 июня 2025 года на Земле ожидается магнитная буря уровня G1
1 мин на прочтениечас назад
Секреты приготовления вкусной плачинды с сыром и зеленью
Секреты приготовления вкусной плачинды с сыром и зеленью
2 мин на прочтение2 часа назад
Украина и Таджикистан обновили соглашение о сотрудничестве в борьбе с наркопреступностью
Украина и Таджикистан обновили соглашение о сотрудничестве в борьбе с наркопреступностью
1 мин на прочтение3 часа назад
Непогода в Закарпатье оставила без света десятки населенных пунктов и повредила дома
1 мин на прочтение4 часа назад
Инновационные лекарства станут более доступными: Рада разрешила закупки за средства местных бюджетов
1 мин на прочтение5 часов назад
Украинский фильм о последствиях катастрофы на Каховской ГЭС покажут на фестивале в Анси
1 мин на прочтение6 часов назад
Похолодание и засуха уничтожили урожай персиков и абрикосов в Украине почти на 100%
1 мин на прочтение7 часов назад