Вверх
Дать отзыв

Фарш із водою, розведений майонез, махінації з вагою: продавці розповіли, на які хитрощі йшли, щоби продати товар

Продавці не купують у магазинах фарші, обмацують курчат, оглядають пляшки та фасований товар.

3 мин на прочтение31 Декабря 2022, 11:31
Поделиться:

Напередодні Нового року всі поспішають «затаритися» їжею, і недобросовісні продавці часто цим користуються. «Дзеркало» поговорило з працівниками торгівлі, щоб дізнатися, до яких хитрощів вдаються при продажу продуктів. Ось що розповіли продавці.

Тушки курчат можуть наповнювати льодом, щоб вага була більшою, а в фарш додавати воду. Рибу у магазині можуть розморозити, тушку заповнити водою чи відразу готовим льодом і знову заморозити. На цілу рибу середнього розміру з головою різниця може сягати 200 г.

Якщо жива риба довго була в акваріумі і стала не надто «бадьорою», туди можна дати ударну дозу кисню — і рибка якийсь час знову буде ніби щойно спіймана.

Для створення товарного вигляду змащують олією батон копченої ковбаси, на якій виступила сіль, і пропонують його покупцям як «свіжу, тільки з фабрики».

Також на батони ковбаси, у якої не минув термін придатності, можуть наклеювати маркування з новою датою, за яким виходить, що термін придатності закінчиться, наприклад, не через 15 днів, а через 30. Фірмову маркувальну стрічку виробники можуть передавати разом із партією продукції. Таку ковбасу викладають скраю, ближче до рук покупця, щоби забрали її насамперед.

Майонез для заправки салатів можуть розводити водою із крохмалем.

У мікс фаршу «свинина-курка» можуть закидати не свинину, а якісь шкіряні шматки, а разом із м'якоттю курки — попки, крила, шкіру.

«Класичний» спосіб шахрайства продавців — пересортовання: на дешевий товар ставлять інший цінник і продають його дорожче. Наприклад, «ліві» курячі яйця можуть бути свіжими, але не відповідати категорії та ціні, за якою їх продають.

Фасуючи до пакетів печиво та цукерки, співробітники можуть зважити товар на терезах, наклеїти етикетку, а потім дістати звідти кілька штук, зав'язати упаковку і віддати на прилавок. Так само чинять із ваговим сиром. Покупці зазвичай не перевіряють вагу таких виробів на касі або контрольних терезах.

Раніше зі звичайної коробки Raffaello можна було дістати кілька цукерок, не розклеївши упаковки: бічні вушка коробки згиналися всередину, не ламаючи склеєні верхні частини коробки. Але тепер начебто стали краще проклеювати упаковку.

Самі продавці можуть собі купити якісніший товар. Наприклад, разом із голубцями покупцеві в контейнер потрапляє ще 30–50 г моркви та бульйону, собі ж продавці беруть сухі голубці.

Продавці часто перестають купувати в магазинах фарші, натомість починають обмацувати курчат, оглядати пляшки та фасований товар, намагатися купувати продукти у заводській упаковці.

Також ми розповідали, на що дивитися при купівлі яєць.

Читайте GreenPost в Facebook. Подписывайтесь на нас в Telegram.