Догори
Дати відгук

Як знизити високий холестерин: дієтологи назвали найкращі продукти

Які продукти необхідно включити до раціону, щоб знизити рівень холестерину в організмі.

2 хв на прочитання06 Жовтня 2022, 12:00
Поділитись:

Високий рівень холестерину є однією з основних причин розвитку серцево-судинних захворювань. Найчастіше стан виникає через спосіб життя та звичок у харчуванні. За словами лікарів, запобігти його можна за допомогою регулярних фізичних вправ та здорової дієти.

Дієтологи Тобі Амідор (Toby Amidor), Лорен Манакер (Lauren Manaker) та Емі Шапіро (Amy Shapiro) розповіли, які продукти необхідно включити до раціону, щоб знизити рівень холестерину в організмі.

Овес

“Є наукові докази того, що овес допомагає зменшити високий холестерин”, – розповіла Амідор.

Наприклад, дослідження, опубліковане в BMJ, показало, що вживання вівса було пов’язане зі зниженням ризику підвищеного рівня ліпопротеїнів низької щільності (ЛПНГ, “поганий” холестерин) та поліпшенням показника загального холестерину до рівня ліпопротеїнів високої щільності (ЛПВЩ, “хороший”). Крім того, у любителів вівсянки спостерігалося зниження запальних маркерів, пов’язаних із серцево-судинними захворюваннями. Манакер і Шапіро додали, що овес також містить бета-глюкан, який пов’язує “поганий” холестерин і виводить його з організму до того, як його буде засвоєно.

Інжир

Інжир корисний як здоров’я кісток. Плід багатий на вітаміни, мінерали і містить велику кількість клітковини.

“Три – п’ять сушених інжирів (40 г) забезпечують 100 ккал та 4 г клітковини, включаючи розчинну, поряд з кальцієм, калієм та магнієм”, – зазначила Амідор. Дослідження в American Journal of Clinical Nutrition показало, що розчинна клітковина може знижувати рівень холестерину та ЛПНГ.

Боби

Цей продукт забезпечує багато переваг для організму, включаючи зниження ризику серцевих захворювань. Journal of Nutrition стверджує, що щоденне вживання однієї чашки бобів протягом чотирьох тижнів може знизити рівень загального холестерину та ЛПНГ.

Яблука

Яблука багаті на вітаміни, антиоксиданти і клітковину.

“Пектин, що міститься в яблучній шкірці, допомагає знизити рівень холестерину та зміцнити здоров’я серця”, – зазначила Шапіро. За її словами, корисним буде будь-який сорт фрукту.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання7 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання12 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання15 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото ілюстративне
Верховний Суд заборонив чиновникам забирати пільги у травмованих військовослужбовців
2 хв на прочитаннягодина тому
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитання2 години тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання3 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання4 години тому
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання5 годин тому
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання7 годин тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання8 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання10 годин тому