Догори
Дати відгук

Як знизити рівень цукру в крові: 5 легких способів

Застосування ліків – не єдиний спосіб впоратися із цим завданням. Дієтолог Сара Гароне порадила внести кілька змін у дієту та спосіб життя.

2 хв на прочитання16 Липня 2022, 20:00
Поділитись:

Дієтолог Сара Гароне порадила внести кілька змін у дієту та спосіб життя.

Прогулянка після їжі

Численні дослідження показують, що фізична активність позитивно впливає рівень цукру в крові. За даними Harvard Health, як силові тренування, так і аеробні вправи знижують рівень HbA1c (глікований гемоглобін), навіть якщо вони не призводять до втрати ваги. Крім того, дослідження, опубліковане в журналі Diabetes Care, показало, що прогулянка після їжі позитивно позначається на рівні глюкози в організмі людей похилого віку.

Зокрема, 15-хвилинна прогулянка одразу після їжі виявилася більш ефективною для контролю цукру, ніж щоденна 45-хвилинна ходьба в інший час дня.

Вівсянка на сніданок

Згідно з дослідженням 2020 року, опублікованому в журналі Nutrients, збільшення споживання розчинної клітковини може запобігти підвищенню рівня глюкози в крові. Одним з найкращих джерел клітковини вважається вівсянка. При вживанні каші вранці організм отримає не тільки корисний бета-глюкан, пов’язаний зі зниженням рівня цукру в крові, але й вітаміни та мінерали.

Повноцінний сон

За даними Центрів з контролю та профілактики захворювань, нічний сон, який триває менше ніж сім годин, може збільшити резистентність до інсуліну і викликати більше почуття голоду наступного дня. Дослідження 2008 показало, що порушення сну можуть призводити до збою в метаболізмі глюкози.

Пляшка з водою під рукою

Вживання великої кількості води протягом дня допомагає тримати рівень цукру в крові у здоровому діапазоні. Чим більше води повинні виводити нирки, тим краще вони вимиватимуть надлишок цукру з організму. Наприклад, недавній огляд показав, що часте вживання води знижує ризик розвитку діабету другого типу.

Темний шоколад на десерт

Вважається, що людям з діабетом слід виключати з меню будь-які десерти, проте насправді до вибору солодощів варто скидатися розумніше. Наприклад, одним із найкращих варіантів у цьому випадку буде темний шоколад. Ласощі багаті на антиоксиданти, які здатні знижувати рівень глюкози в крові. В одному дослідженні, проведеному у 2015 році, учасники з’їдали близько 30 г темного шоколаду на день.

В результаті було встановлено, що він не тільки не вплинув на резистентність до інсуліну або глікемічний контроль, але й знизив систолічний і діастолічний кров’яний тиск.

До слова, лікар пояснює, як харчуватись для продовження молодості організму.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото з відкритих джерел
Від імпульсивного рішення до чистої шкіри: як світ відзначає День зведення татуювань
2 хв на прочитання4 години тому
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитанняВчора
На залізничній станції «Ніжин» сталася трагічна подія, яка забрала життя 40-річного чоловіка.
Кинутий у тамбурі недопалок призвів до безглуздої загибелі чоловіка під колесами потяга
1 хв на прочитанняВчора
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитанняВчора
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання12 Серпня 2026
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання12 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Річка Ріка критично обміліла через засуху на Закарпатті. Фото: Петро Шегда / 21 Ужгород
Засуха на Закарпатті: річка Ріка критично обміліла через тривалу відсутність опадів
1 хв на прочитаннягодина тому
Фото: КМДА / Facebook
Деревину зі знесених на Теремках дерев використають для лавочок і пергол у парках Києва — КМДА
2 хв на прочитання3 години тому
У США врятували понад 30 котів із покинутого човна
Понад 30 котів на покинутому човні: у США поліція та зоозахисники провели зворушливу рятувальну операцію
1 хв на прочитання7 годин тому
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій для рослин і ґрунту
Азотфіксація: роль азотфіксуючих бактерій у живленні рослин та покращенні обґрунтування
4 хв на прочитанняВчора
Дунай обмілів: Румунія зупинила єдину АЕС, українські порти втрачають перевалку
3 хв на прочитанняВчора
Понад половина експортного врожаю ризикує залишитися в Україні — Мінагрополітики
3 хв на прочитанняВчора
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитанняВчора
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитанняВчора