Догори
Дати відгук

Як прожити довше: найкорисніші фрукти для серця

Які фрукти можна по праву назвати найкращими для серця.

2 хв на прочитання10 Листопада 2022, 11:30
Поділитись:

Лікарі медичних наук Елісія Картлідж та Ліндсі Жанейро розповіли, які фрукти можна по праву назвати найкращими для серця.

Ягоди

“Ягоди корисні для здоров’я серця, оскільки вони багаті на антиоксиданти, такі як антоціани, які захищають клітини від окислювального стресу та запалення, які грають не останню роль у розвитку серцевих захворювань”, – зазначила Картлідж.

Хоча всі ягоди містять корисні для серця поживні речовини, чорниця вважається найбільш ефективною у боротьбі із серцевими захворюваннями. Зокрема, дослідження, опубліковане в American Journal of Clinical Nutrition, показало, що вживання всього однієї чашки чорниці на день протягом шести місяців було пов’язане з 15% зниженням ризику розвитку таких хвороб.

Авокадо

Авокадо – відмінне джерело мононенасичених та поліненасичених жирів, які можуть допомогти знизити рівень “поганого” холестерину. “Одне дослідження, в якому брали участь понад 100 тисяч людей протягом понад 30 років, показало, що у тих, хто споживав принаймні дві порції авокадо на тиждень, ризик серцево-судинних захворювань був на 16% нижчим, а ризик ішемічної хвороби серця – На 21% нижче в порівнянні з тими, хто його не їв ніколи або їв рідко”, – пояснила Ліндсі Жанейро. Лікар зазначила, що всього в половині авокадо міститься більше шести грамів клітковини та 12,6 грама корисних для серця ненасичених жирів.

Кавун

Кавун містить амінокислоту цитрулін, яка сприяє розширенню кровоносних судин, що зрештою підтримує здоровий кров’яний тиск, розповіла дієтолог Лорен Манакер. Ще однією важливою поживною речовиною кавуна є лікопін. Цей антиоксидант відповідає за червоний відтінок ягоди та захищає від негативного ефекту вільних радикалів. Було виявлено, що у людей з найвищим рівнем лікопіну в організмі ризик інсульту був на 55% нижчим.

Яблука

За словами дієтолога Кері Гебрієл, яблука – це простий і доступний спосіб зберегти здоров’я серця. Фахівець зазначила, що фрукт містить велику кількість пектину, який блокує всмоктування холестерину в кишечнику, а також спонукає організм використовувати цю речовину замість того, щоб накопичувати. Одне дослідження показало, що кожні 25 грам яблук і груш ризик інсульту знижується на 9%.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання6 годин тому
День синів і дочок 11 серпня: історія, значення та традиції свята
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 годин тому
Фото з відкритих джерел
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитання14 годин тому
В Одесі викрили трьох лікарів на схемі з фіктивною інвалідністю
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитанняВчора
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитання09 Серпня 2026
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Clutch.ua
Коридор затемнень (12–28 серпня): як пережити період трансформацій та зберегти гармонію
3 хв на прочитаннягодина тому
У Мукачеві другу добу гасять пожежу на сміттєзвалищі
У Мукачеві другу добу триває гасіння пожежі на полігоні ТПВ
1 хв на прочитання2 години тому
Масова загибель риби у річці Кам’янка в Житомирі
Екологічна надзвичайна подія в Житомирі: у річці Кам'янка через скиди стічних вод загинуло понад тисячу рибин
1 хв на прочитання3 години тому
Через балістичний удар РФ зупинилася «Запоріжсталь»: є загиблі та поранені
Трагедія в Запоріжжі: через балістичний удар РФ повністю зупинився комбінат «Запоріжсталь»
1 хв на прочитання4 години тому
Відлиги, ожеледь і короткі заморозки: чим здивує українців майбутній зимовий сезон
1 хв на прочитання6 годин тому
На Одещині та в більшості регіонів України впроваджують заборону на вилов раків
2 хв на прочитання7 годин тому
У Болгарії через обмілення річки виявили залишки мосту IV століття
1 хв на прочитання9 годин тому
День Федора та Василя: чому 11 серпня турбуються про худобу
2 хв на прочитання12 годин тому