Догори
Дати відгук

Вчені пояснили, який алкоголь найбезпечніший для здоров'я

Дослідники порівняли вплив на організм пива, вина та міцних спиртних напоїв.

1 хв на прочитання14 Січня 2021, 06:30
Поділитись:

Вживання вина замість пива або міцніших алкогольних напоїв корисніше для здоров'я. Дослідники навіть припустили, що саме цей напій зменшує ризик передчасної смерті. Це довели вчені з Університету Глазго, повідомляє журнал BMC Medicine.

Якщо, регулярно вживають міцні спиртні напої люди на 25 % частіше йшли з життя передчасно з якихось причин і на 31 % частіше вмирали від серйозних серцево-судинних ускладнень, у порівнянні з тими, хто вживав вино. Нарешті, у любителів міцних напоїв ризик цирозу печінки був на 48 % вище.

До таких висновків прийшли дослідники оцінивши здоров'я понад 300 000 жителів Великобританії. Відзначимо, що здоров'я любителів вина автори дослідження порівнювали ні із самопочуттям непитущих, а з тими, хто вживав інші алкогольні напої. Отже, вино хоч і є більш здоровим напоєм, ніж пиво або, наприклад, горілка, але тверезість, цілком можливо, набагато корисніше, ніж вживання будь-якого алкоголю взагалі. Спостереження також показали, що якщо люди випивають спиртні напої разом із вживанням їжі, то ризик передчасної смерті зменшується на 10 %.

Якщо людина розтягує якусь дозу спиртного на чотири дні, то у неї ймовірність піти з життя завчасно зменшується на 9 %, порівняно з тими, хто випиває ту ж кількість протягом одного або двох днів. 

Раніше ми розповідали, коли навантаження та тренування у спортклубі небезпечні для здоров'я.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День сонцезахисних окулярів: користь та шкода для очей
Критерії свідомого вибору: маркування UV400 та оптичні властивості як гарантія безпеки для очей
3 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день безпеки харчових продуктів: мета та важливість
Сучасні виклики логістики харчових продуктів: від контролю виробництва до культури споживання
2 хв на прочитанняВчора
На Одещині у ставку знайшли загиблими двох дівчат-підлітків
На Одещині у ставку знайшли тіла двох зниклих дівчат-підлітків
1 хв на прочитання06 Червня 2026
Скринінг здоров'я 40+: як встигнути використати 2000 грн від МОЗ
«Скринінг здоров’я 40+»: як не втратити виділені кошти на медичне обстеження
3 хв на прочитання05 Червня 2026
Червоний рівень небезпеки: планету накрила магнітна буря
1 хв на прочитання04 Червня 2026
До програми «Доступні ліки» додадуть 51 нову назву для лікування серця та судин
2 хв на прочитання04 Червня 2026
Спецслужби спіймали організаторів мільйонного розкрадання в армії
1 хв на прочитання03 Червня 2026
П’ятеро черкащан потрапили до інфекційки після візиту в кафе: деталі гучного розслідування
1 хв на прочитання03 Червня 2026
Більше з GreenPost
ФОТО: ілюстративне / bukischool
Глобальний клич: людство закликають захистити океан від екологічної катастрофи
1 хв на прочитаннягодина тому
Тернопільські кінологи знайшли в полі та передали медикам поранену косулю
Тернопільські кінологи знайшли в полі та передали медикам поранену косулю
2 хв на прочитанняВчора
Українські школярі здобули 16 нагород на виставці інновацій INTARG-2026
Штучний інтелект проти тривог та воднева енергетика: юні українські науковці вибороли 16 нагород у Польщі
2 хв на прочитанняВчора
Канада оцінить сукупний вплив триазольних пестицидів на здоров’я людей
Канада досліджує сукупний вплив триазольних пестицидів на здоров'я людини
2 хв на прочитанняВчора
Офіційний статус курорту та справедливі податки: Одеса додатково отримуватиме 300 млн грн щороку
1 хв на прочитанняВчора
Оголошено 37 аукціонів на розмінування на понад 760 млн грн угідь
1 хв на прочитанняВчора
Пляшка води за один лист: вчені підрахували, як штучний інтелект висушує планету
2 хв на прочитанняВчора
Огірковий обвал: в Україні стрімко падають ціни на тепличні овочі
1 хв на прочитанняВчора