Догори
Дати відгук

Вчені назвали раціон, який підвищує ризик серцево-судинних хвороб

Вік учасників дослідження становив від 37 до 73 років, середній вік — 56 років.

1 хв на прочитання30 Квітня 2021, 23:50
Вчені назвали раціон, який підвищує ризик серцево-судинних хвороб Вчені назвали раціон, який підвищує ризик серцево-судинних хвороб
Поділитись:

Відповідне дослідження провели вчені з Оксфордського університету. Щоб вивчити вплив дієти на ризик серцево-судинних захворювань і смертності, автори проаналізували дані про здоров’я 116 806 чоловік. Вік учасників дослідження становив від 37 до 73 років, середній вік — 56 років.

Під час експерименту вони повідомляли про їжу, яку вживали. Кількість серцево-судинних захворювань і смертність розраховувалися з використанням даних реєстрації госпіталізацій і смертей до 2017 і 2020 років, повідомляє журнал BMC Medicine.

В результаті вчені визначили два найбільш небезпечних раціони, в яких:

  • багато шоколаду, кондитерських виробів, масла та білого хліба і мало свіжих фруктів та овочів;
  • багато підсолоджених цукром напоїв, фруктових соків, шоколаду, кондитерських виробів, цукру та консервів, мало масла та жирного сиру.

Дослідники виявили, що прихильники першої дієти були в основному чоловіками і частіше страждали ожирінням порівняно з тими, чия дієта не включала велику кількість цих продуктів. Вони, хоч і були молодше 60 років, мали більш високий ризик серцево-судинних захворювань, ніж люди старшого віку або ті, які не мали надмірної ваги.

Серед прихильників другого раціону виявилося більше жінок, і в них також виявився високий ризик серцево-судинних захворювань.

Нагадаємо, медики назвали п’ять ознак того, що ви їсте надто мало вуглеводів. Вживання великої кількості вуглеводів підвищує рівень цукру у крові, викликаючи короткі сплески енергії в організмі і, в кінцевому підсумку, призводить до відчуття втоми. Але є й інший бік медалі. 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Забруднення Кирилівського озера та струмка Сирець у Києві
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
В Астані вперше випробували безпілотне аеротаксі з людиною на борту
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026
Схема з «державними знижками»: шахраї продають неіснуючі дрова від імені ДП «Ліси України»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Відродження легендарних локацій та культура споживання: у Мукачеві будують нову гастрономічну екосистему
5 хв на прочитання08 Серпня 2026