«Українське Дунайське пароплавство» (УДП) починає реалізацію морського флоту.
Про це повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко,пише Агропортал.
«Болісне, але єдине правильне рішення. Ключовий сегмент УДП — вантажні річкові перевезення. Саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку», — пояснює продаж активів Дмитро Москаленко.
Шість суден виставляються одним лотом, а саме «Вилково» та «Измаил», з документами, готові до роботи. а також «Татарбунари», «Виана ду Каштело», «Килия» та «Рени», які вже багато років перебувають у відстої.
Дмитро Москаленко пояснив, що торік підприємство почало відновлення морського флоту. Під час блокування портів Одеси уряд поставив завдання забезпечити вивезення агропродукції з дунайських портів. За минулорічних фрахтових ставок відновлення флоту було вигідною інвестицією з коротким терміном окупності.
«Але після зняття блокади з портів Одеси фрахтові ставки впали у декілька разів. Дунайські порти спорожніли. І подальша тенденція є невтішною», — додав він.
За його словами, розглядались різні варіанти збереження флоту, однак усі вони виявились неприбутковими.
«Вічно тримати судна у відстої також не варіант. Утримання флоту — значні щомісячні витрати. Нашим суднам більше 30 років, тому через деякий час доведеться знову витрачатись на продовження терміну дії документів. Рішення реалізувати флот підтримано акціонером. Відкритий конкурс, чесна приватизація — це рішення, прийняте в інтересах держави та підприємства», — підсумував він.
Більше новин читайте на GreenPost.