Українське Дунайське пароплавство продає частину флоту
Розглядались різні варіанти збереження флоту, однак усі вони виявились неприбутковими.
«Українське Дунайське пароплавство» (УДП) починає реалізацію морського флоту.
Про це повідомив гендиректор УДП Дмитро Москаленко,пише Агропортал.
«Болісне, але єдине правильне рішення. Ключовий сегмент УДП — вантажні річкові перевезення. Саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку», — пояснює продаж активів Дмитро Москаленко.
Шість суден виставляються одним лотом, а саме «Вилково» та «Измаил», з документами, готові до роботи. а також «Татарбунари», «Виана ду Каштело», «Килия» та «Рени», які вже багато років перебувають у відстої.
Дмитро Москаленко пояснив, що торік підприємство почало відновлення морського флоту. Під час блокування портів Одеси уряд поставив завдання забезпечити вивезення агропродукції з дунайських портів. За минулорічних фрахтових ставок відновлення флоту було вигідною інвестицією з коротким терміном окупності.
«Але після зняття блокади з портів Одеси фрахтові ставки впали у декілька разів. Дунайські порти спорожніли. І подальша тенденція є невтішною», — додав він.
За його словами, розглядались різні варіанти збереження флоту, однак усі вони виявились неприбутковими.
«Вічно тримати судна у відстої також не варіант. Утримання флоту — значні щомісячні витрати. Нашим суднам більше 30 років, тому через деякий час доведеться знову витрачатись на продовження терміну дії документів. Рішення реалізувати флот підтримано акціонером. Відкритий конкурс, чесна приватизація — це рішення, прийняте в інтересах держави та підприємства», — підсумував він.
Більше новин читайте на GreenPost.