Догори
Дати відгук

Учені створили ефективну дієту для поліпшення пам’яті

Діята також покращує когнітивні здібності

1 хв на прочитання31 Травня 2021, 06:50
Фото: Clutch.ua Фото: Clutch.ua
Поділитись:

Нове дослідження Інституту психіатрії, психології та нейробіології (Ioppn) Королівського коледжу Лондона показало, що інтервальне голодування (IF) є ефективним засобом поліпшення довготривалої пам’яті та генерації нових нейронів гіпокампу у дорослих мишей.

Вчені сподіваються, що даний підхід може уповільнити прогресування когнітивного спаду у літніх людей, пише ukrhealth.net. 

Дослідження було представлено в журналі Molecular Biology. Воно показало, що дієта з обмеженням калорій через інтервальне голодування є ефективним засобом стимулювання експресії гена Клото у мишей.

Клото, який часто називають «геном довголіття», як було показано в цьому дослідженні, відіграє центральну роль у виробництві нових нейронів в гіпокампі або в нейрогенезі.

Нагадаємо, що лікар пояснив якими мають бути ковідна та постковідна  дієти.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Кадрові рішення Кабміну 13 серпня: нові призначення в МОЗ та звільнення
Нові призначення в МОЗ та звільнення у двох міністерствах: уряд ухвалив низку кадрових рішень
1 хв на прочитаннягодина тому
13 серпня всесвітній день шульги
13 серпня відзначають Всесвітній день шульги та привертають увагу до їхніх потреб
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото: AP
Дональд Трамп блокує федеральне фінансування процедур зміни статі для неповнолітніх у США
1 хв на прочитанняВчора
Як подолати захитування в транспорті
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитанняВчора
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитанняВчора
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитанняВчора
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитання11 Серпня 2026
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитання11 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Один з кар'єрів ОГХК (Об’єднана гірничо-хімічна компанія). Фото: ubiz.ua
Енергетичний комітет ВР підтримав законопроєкти про прискорення розбудови мереж та корпоратизацію СхідГЗК
2 хв на прочитання19 хвилин тому
Фото: ДСНС Одещини
Росія вдарила по енергетиці Одещини: знеструмлення у чотирьох областях
2 хв на прочитання2 години тому
Рідкісну златку евритирею дубову виявили у Голосіївському парку
Екологи виявили рідкісного та корисного жука у столичному Голосіївському парку
1 хв на прочитання4 години тому
Запаси соняшнику в Україні сягнули 947 тисяч тонн
Українські заводи переробили дев'ять мільйонів тонн соняшнику за сезон
1 хв на прочитання5 годин тому
Екологи виявили масову загибель риби на Хаджибейському лимані
1 хв на прочитання6 годин тому
Поліція розпочала два кримінальні провадження через засипання річки Золота Липа
1 хв на прочитання8 годин тому
Екоінспектори розслідують загибель червонокнижної лосихи
1 хв на прочитання10 годин тому
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитанняВчора