У Євросоюзі розслідують вплив соціальних медіа на психічне здоров'я користувачів

1 хв на прочитання03 Жовтня 2024, 08:18
Ілюстрація: Соціальні медіа | Європейська обсерваторія журналістики

Популярним платформам розважального контенту YouTube, TikTok і Snapchat доведеться розповісти, як працюють їхні алгоритми рекомендацій відео.

Європейська комісія вимагає від TikTok, YouTube та Snapchat розкриття алгоритмів роботи їхніх платформ щодо рекомендацій контенту. Про це повідомляє Euronews.

TikTok, YouTube і Snapchat повинні будуть відповісти на питання регулятора про те, як працюють їхні алгоритми рекомендацій відео. Розслідування відбувається у межах Закону про цифрові послуги (Digital Services Act, DSA) через занепокоєння, що вразливі групи користувачів піддаються ризику споживання неправдивої інформації та контенту, який може завдати шкоди їхньому психічному здоров’ю.

Регулятор вивчає, як рекомендаційні алгоритми впливають на користувачів, особливо в контексті виборів та контенту, що пропагує розлади харчової поведінки, депресію або вживання наркотиків. 

Прискіпливого вивчення також потребують функції автопрогравання відеоконтенту, які можуть сприяти надмірному перегляду відео.

Згідно з DSA, платформи, які мають понад 45 млн активних користувачів на місяць, повинні відповідати суворим вимогам прозорості. Запит також стосується заходів, які компанії застосовують для захисту неповнолітніх та зменшення розповсюдження шкідливого контенту.

Більше новин читайте на GreenPost.

Актуально

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: