- Головна
- Новини
- Здоров'я
- #Коронавірус 2019-nCoV
- У столиці триває «транспортний локдаун»: відсутність перепусток, затори, звільнення водіїв маршруток (відео)
У столиці триває «транспортний локдаун»: відсутність перепусток, затори, звільнення водіїв маршруток (відео)
З 5 до 16 квітня в Києві скористатися метро, трамваєм, тролейбусом або комунальним автобусом можуть тільки співробітники підприємств і установ критичної інфраструктури.
Через велику кількість заявок і видачу перепусток у вихідні не всі змогли вчасно отримати документ на руки. Тому у понеділок вранці, 5 квітня, метрополітеном не могли скористатися навіть медичні працівники — поліція їх не впускала.
Без перепустки користуватися метро нереально
Під час перебування кореспондентів hromadske на станції метро «Видубичі» вони побачили чотирьох співробітників медичних установ, яких попри вмовляння не пропустили.
Так само є інформація, що перепусток потребує велика кількість співробітників супермаркетів. Їм також поки що потрапити на роботу вкрай складно. За словами Андрія Жука, голови правління Асоціації рітейлерів України, тільки мережа супермаркетів «Сільпо» потребує 16 тис перепусток.
Авто, таксі та затори
Ситуація виглядає патовою, бо Київ уже другий день стоїть у заторах. Потрапити на роботу автівками вкрай важко, але це дешевше, ніж на таксі. І хоча вчорашніх поїздок за 500 гривень, аби дістатися з лівого на правий берег Києва, вже немає, їх вартість для більшості киян завелика.
Станом на ранок вівторка, 6 квітня, у Києві помітне значне ускладнення руху транспорту. Про це свідчать дані онлайн-сервісу Google Maps.
Сьогодні стало відомо, що частина столичних перевізників відмовилася працювати в умовах локдауну та не вийшла на маршрути 6 квітня. Вони пояснюють це низьким пасажиропотоком і тим, що люди не дотримуються правил. Як розповів Суспільному голова Асоціації перевізників Києва та Київської області Ігор Мойсеєнко, це пов'язано з карантинними обмеженнями, які впровадила місцева влада та недотриманням правил пасажирами.
Станом на 5 квітня у маршрутки ще пускали людей без перепусток, але тільки 50 % від наповненості автобусу. Перепустки не вимагали, адже не всі підприємства отримали їх для своїх співробітників.
З області до Києва транспорт також возить без перепусток.
Чи є світло в кінці тунелю?
Раніше в КМДА планували видати 400 тисяч перепусток, але через велику кількість заявок терміново взялися додруковувати ще 100 тисяч.
Вочевидь, ситуація значно зміниться тільки з появою достатньої кількості спеціальних перепусток на транспорт.
До слова, Степанов визнав, що українська медицина дійшла до межі.