Догори
Дати відгук

Ці продукти можуть знизити ризик розвитку раку: варто додати їх до свого щоденного раціону

Невелика порція таких продуктів щоденно, знижує ризик розвитку більшості видів раку

2 хв на прочитання06 Квітня 2023, 10:55
Поділитись:

Вчені стверджують, що додавання певних корисних суперпродуктів до вашого раціону, підтримання нормальної ваги та дотримання здорового способу життя можуть допомогти знизити ризик розвитку більшості видів раку.

Рукола

Рукола містить актиоксиданти і глюкозинолати, які організм розщеплює на низку корисних сполук, включаючи сульфорафан  – активну сполуку, яка безпосередньо усуває канцерогени з організму та забезпечує білок, який пригнічує ріст пухлини.

Авокадо 

Дослідження показали, що фітохімічні речовини в авокадо можуть вибірково пригнічувати ріст ракових клітин і передракових клітин, а також викликати апоптоз або загибель деяких ракових клітин, включаючи рак шийки матки, товстої кишки, підшлункової залози, простати та шлунка. Авокадо також містить високий рівень природних каротиноїдів (пігментів), які запобігають прогресуванню або поширення ракових клітин.

Ягоди

Ожина, чорниця, вишня, журавлина, смородина, глід та малина, є антиоксидантами, багатими на флавоноїди, які мають вирішальне значення для профілактики раку. Всього однієї або двох ягід щодня достатнього для оптимального захисту від раку.

Бобові

За даними Американського інституту дослідження раку, найкращі продукти для боротьби з раком включають квасолю , особливо чорну і червону квасолю, пінто, червону сочевицю та жовтий колотий горох, які є основними джерелами антоціанів та насичені іншими корисними речовинами та кислотами здатними боротися з раком.

Кіноа

Кіноа також багата на каротиноїди, які допомагають знизити ризик раку молочної залози, раку легенів і раку яєчників.

Дослідники додали, що кіноа багата не тільки макроелементами, але також вітамінами, незамінними амінокислотами і мінералами, які сприяють біологічним функціям, включаючи антиканцерогенну, антиоксидантну, антимікробну та протизапальну дію.

Батат

Корисні властивості цього продукту захищають від колоректального раку. Він насичений лютеїном і каротиноїдами, які пригнічують ракові клітини, перешкоджаючи росту естроген-залежної пухлини, пов’язаної з раком грудей у ​​жінок перед менопаузою.

Горіхи

Волоські горіхи, фундук, кеш’ю, пекан, фісташки, мигдаль -  також допомагають зменшити ризик поширених форм раку. Щоденне споживання невеликої жмені горіхів допоможе уникнути багатьох хронічних захворювань і перешкоджає появи пухлин в організмі, особливо злоякісних.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання5 годин тому
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання6 годин тому
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитанняВчора
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитання09 Червня 2026
МедЛайф: еталон сучасної медицини та преміальної стоматології
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost
Загроза для Світязя: у водах навколо озера виявили небезпечний рівень нітратів та фосфатів
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитання54 хвилини тому
Фото: Bloomberg.com
Екологічний баланс на присадибній ділянці: концепція та переваги природного ставка без хімікатів
2 хв на прочитання2 години тому
Фото ілюстративне
У Каневі суд відправив браконьєра за ґрати на три роки
3 хв на прочитання3 години тому
Фото: Нафтогаз
«Нафтогаз України» зупинив роботу популярного чат-бота для передачі показів лічильника
3 хв на прочитання4 години тому
Міжнародний екологічний форум «Довкілля для України» об'єднав уряд та світових лідерів
3 хв на прочитання5 годин тому
Спадщина великого капітана: значення Дня Жака-Іва Кусто для світової океанографії та екології
2 хв на прочитання7 годин тому
Євразійська рись опинилася на межі зникнення в Карпатах і на Поліссі
3 хв на прочитання8 годин тому
На Черкащині судитимуть керівництво мережі АЗС за нелегальний продаж пального
1 хв на прочитанняВчора