Згідно з німецьким законодавством, відпрацьовані акумулятори необхідно утилізувати безпечним для навколишнього середовища способом. Іншими словами, виробник мав звернутися до спеціального підрядника, який здійснює утилізацію елементів живлення в промислових масштабах, пише Главком.
На сьогодні на території Німеччини працює лише одне таке підприємство – Redux. Дізнатися про те, що Tesla не зверталася до нього, було не складно.
Скаргу на Тесла подало Федеральне міністерство навколишнього середовища Німеччини, яке і звинуватило її в неправильній утилізації. Tesla відзвітувала про штраф комісії з цінних паперів і бірж США.
У компанії всі звинувачення заперечують, аргументуючи тим, що і так утилізують усі акумулятори. Сам штраф автовиробник відносить до «адміністративної формальності», мовляв, справа не в батареях.
До слова, Україна вже майже вичерпала свої можливості по утилізації сміття. Країна захлинається у побутових, будівельних і медичних відходах