Прибитий до хреста філіппінець помолився за припинення війни в Україні (ФОТО)
Реальні розп’яття в фермерському селі Сан-Педро-Кутуд відновилися після трирічної паузи через пандемію коронавірусу.
Вісім філіппінців були прибиті до хрестів, щоб відтворити страждання Ісуса Христа за традицією кривавої Страсної п’ятниці. Серед них — тесля, якого розіп’яли в 34-й раз. Чоловік молився про припинення вторгнення Росії в Україну, тому що воно зробило таких бідних людей, як він, ще більш упослідженими. Про це розповідає Associated Press.
Реальні розп’яття в фермерському селі Сан-Педро-Кутуд у провінції Пампанга на північ від Маніли відновилися після трирічної паузи через пандемію коронавірусу. Близько дюжини селян зареєструвалося, але з’явилося лише вісім людей, у тому числі 62-річний тесля та художник-вивісник Рубен Енадже, який кричав, коли його прибивали до дерев’яного хреста, а великий натовп дивився на це в палючу спеку.
На прес-конференції незабаром після свого розп’яття Енадже сказав, що молиться за викорінення вірусу COVID-19 і припинення російського вторгнення в Україну, яке призвело до стрімкого зростання цін на газ і продукти харчування в усьому світі.
«У цій війні беруть участь лише ці дві країни, Росія та Україна, але всі ми постраждали від вищих цін на нафту, навіть якщо ми не беремо участі у цій війні», — сказав Енадже.
Напередодні розп’яття Енадже сказав Associated Press, що різке зростання цін на нафту та продукти харчування після того, як Росія вторглася в Україну, ускладнило йому розтягнення мізерного доходу від теслярства та виготовлення вивісок.
Перед своїм розп’яттям на курному пагорбі Енадже й інші вірники, одягнені в тернові корони з гілок, несли на своїх спинах важкі дерев’яні хрести понад кілометр у жахливу спеку. Пізніше сільські актори, одягнені як римські центуріони, вбили 10-сантиметрові цвяхи з нержавіючої сталі в його долоні та стопи, а потім поставили його на хресті під сонцем приблизно на 10 хвилин.
Інші покутники ходили босоніж вулицями села і били себе по голій спині гострими бамбуковими палицями та шматками дерева. Деякі учасники в минулому робили порізи на спинах покутників битим склом, щоб переконатися, що ритуал був достатньо кривавим.
Це видовище відображає унікальний філіппінський тип католицизму, який поєднує церковні традиції з народними забобонами.
Багато здебільшого бідних покутників проходять ритуал, аби спокутувати свої гріхи, молитися за хворих або про краще життя та дякувати за чудеса.
Церковні лідери на Філіппінах негативно ставляться до розп’яття та самобичування, кажучи, що філіппінці можуть виявляти свою віру та релігійну відданість, не завдаючи собі шкоди, а замість цього займаючись благодійністю, наприклад, здаючи кров.
Також ми розповідали про великодній стіл: топ найкращих рецептів сирної паски.