Догори
Дати відгук

Простий продукт допоможе впоратися з гіпертонією

Клітковина в нуті допомагає збалансувати рівень холестерину

1 хв на прочитання22 Листопада 2022, 13:23
Поділитись:

Високий кров’яний тиск часто називають “тихим вбивцею”, оскільки симптомів захворювання зазвичай немає. Однак стан підвищує ризик серцевого нападу і вважається одним з головних факторів ризику інсульту.

Найпростіший спосіб тримати тиск під контролем-вести здоровий спосіб життя. Сюди ж відноситься і правильне харчування, яке покращує здоров’я судин і роботу серця. Коли справа стосується певних продуктів, вчені радять звернути увагу на бобові.

Дослідження, опубліковане в European Journal of Clinical Nutrition, показало, що нут, квасоля і сочевиця здатні знижувати кров’яний тиск і рівень холестерину. В ході експерименту, в якому взяли участь люди з діабетом 2 типу, які страждають від гіпертонії, було встановлено, що після вживання принаймні однієї чашки бобових кожен день протягом трьох місяців систолічний тиск впав на 4,5 мм рт.ст., а діастолічний – на 3,1 мм рт.ст.

В іншому дослідженні було встановлено, що розчинна клітковина в нуті допомагає збалансувати рівень холестерину, запобігаючи атеросклерозу. Крім того, нут також покращує рівень ліпідів в сироватці крові, говориться в журналі Elsevier американської дієтичної асоціації.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Неочевидна небезпека Apple Watch
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитанняВчора
Небезпека у кусі комара: в Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу
В Україні зафіксовано випадки лихоманки Західного Нілу: чим небезпечна інфекція та як захиститися
2 хв на прочитанняВчора
Фото ілюстративне
Забруднене повітря спровоковує загострення ревматоїдного артриту
1 хв на прочитанняВчора
Магнітні бурі та сонячне затемнення 9–12 серпня: детальний прогноз
Астрономічний пік серпня: астрологи та метеорологи назвали дати сонячного затемнення і геомагнітних коливань
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Хочете схуднути — виспіться: науковці пояснили, як режим сну керує вагою людини
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Профілактика, новітні технології та гігієна зору: як зберегти чіткий погляд у добу ґаджетів
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Щастя — це вибір та щоденна звичка: 8 серпня світ відзначає День «Щастя є!»
2 хв на прочитання08 Серпня 2026
Додаток для пошуку тіні став популярнішим за Google Maps: новий тренд у Кореї під час рекордної спеки
2 хв на прочитання07 Серпня 2026
Більше з GreenPost
ФОТО: ілюстративне
Україна масштабно укріплює Чорнобильську зону на випадок нового вторгнення з Білорусі
2 хв на прочитання38 хвилин тому
Фото з відкритих джерел
Від арахісової олії до біопалива: історія, переваги та перспективи Міжнародного дня біодизеля
3 хв на прочитання2 години тому
Масований удар по «Укрнафті»: ворог атакував 7 об'єктів видобутку та 4 АЗК
Повітряний терор паливно-енергетичного комплексу: росіяни атакували об'єкти видобутку та мережу АЗК «Укрнафти»
1 хв на прочитанняВчора
Жовті плечики на помідорах: причини та як відновити рівномірне достигання
Чому томати залишаються жовтими біля плодоніжки та як це виправити
1 хв на прочитанняВчора
Наслідки обстрілу столиці: Кирилівське озеро та струмок Сирець знову забруднені
1 хв на прочитанняВчора
У Казахстані вперше випробували пасажирський безпілотник із людиною на борту
1 хв на прочитанняВчора
День спеціалістів ветеринарної медицини: свято тих, хто рятує безмовних
2 хв на прочитанняВчора
Маловоддя на річці Уж: в Ужгороді через зменшення лімітів можливі нічні обмеження водопостачання
1 хв на прочитання08 Серпня 2026