Доки точаться дискусії про те, що саме слід святкувати 8 березня й чи варто його святкувати взагалі, багато чоловіків просто продовжують скупляти букетики та тортики.
«У природі те саме — подарунки зазвичай приносять самці. Бо вони зроблять свою справу і втечуть гуляти, а от самочці ще треба виносити та народити потомство. Подарунки частково компенсують нерівність. Тож даруйте їх частіше. Дівчатам взагалі важче жити. А ще – і дорожче», — переконаний маркетолог, психолог Микола Молчанов.
Він розповідає про дослідження цін, проведене у 2015 р. управлінням у справах споживачів Нью-Йорка. З'ясувалося, що товари для жінок коштують на 7 % дорожче, ніж чоловічі аналоги. Жінки платять більше у 42 % випадків, причому багато за що: за іграшки, одяг, побутові предмети і, звичайно, косметику. Остання дорожча за чоловічі версії в середньому на 13 %, шампуні — на 48 %.
«Це «податок на рожеве». Рожевий дитячий самокат коштує вдвічі дорожче тільки тому, що він рожевий. Ціна зростає за рахунок відмінностей, які є лише в голові», — говорить маркетолог.
Окрім того, розповідає експерт, науковці проводять лабораторні досліди спочатку на щурах-самцях, і лише якщо все пройшло вдало — потім підключаються самиці. Річ у тім, пояснює Молчанов, що «у дівчат усе складно»: через фізіологічні особливості відбуваються регулярні гормональні, а за ними — і поведінкові зміни; крім того, жінки більш чутливі, готові жаліти навіть лиходіїв; чоловіки схильні до обману, а жінки, навпаки, майстерні у розкритті цих обманів.
«Тож дівчат я вітаю з 8 березня, бажаю більше подарунків і цього непростого жіночого щастя. А хлопцям нагадую: жінки — інші. Чим чудові», — підсумовує маркетолог.
Також ми розповідали про 6 корисних звичок, які роблять жінку після 40 років привабливішою.