Світ на порозі нової техногенної катастрофи через РФ і прокладання «Північного потоку — 2». Якщо раніше стало відомо про наявність біологічної загрози, то сьогодні — це потужна екологічна загроза цілому регіону.
Через відмову іноземних компаній від залучення передового технологічного флоту, Росія змушена проводити добудову «Північного потоку — 2» власними можливостями, які на сьогодні представлені судами, що перебувають у передаварійному стані та є технологічно застарілими.
Про це інформує Служба зовнішньої розвідки України. Зокрема, у службі говорять про судна:
Так, судно «Катунь» із 16 березня перебуває на ремонті у доку порту Мункебо (Данія). Має зовнішні пошкодження не лише корпусу, але й елементів управління.
Зі свого боку ТТХ судна «Умка» вже не відповідають максимальним швидкостям і навантаженням, яких Росія докладає зусиль для завершення будівництва.
За оцінками експертного середовища, використання технологічно застарілих суден та обладнання в майбутньому збільшує імовірність виникнення техногенної катастрофи з екологічними наслідками регіонального масштабу за будь-яких пікових навантажень.
Нагадаємо, що через загрозу санкцій Nord Stream — 2 вже залишили понад 15 компаній.
Трубопровід закінчений на понад 90 %, і компанія «Газпром» та її західні партнери сподіваються закінчити його цього року.
Нагадаємо, проєкт «Північний потік — 2» передбачає будівництво та роботу двох гілок газопроводу загальною потужністю 55 мільярдів кубометрів газу на рік від узбережжя Росії через Балтійське море до Німеччини.
Новий трубопровід в обхід України планувалося завершити до кінця 2019 року поряд з уже діючим «Північним потоком — 1».
Засновником компанії Nord Stream 2 AG є російський «Газпром». Фінансують проєкт європейські компанії — французька Engie, австрійська OMV, британо-нідерландська Shell, німецькі Uniper і Wintershall.
Раніше ми розповідали про те, що Європарламент ухвалив резолюцію із санкціями проти «Північного потоку — 2».