Основні правила ефективної SMS-розсилки

2 хв на прочитання17 Липня 2024, 12:54
Основные правила эффективной SMS-рассылки

Головне завдання розсилки — не залучити нову аудиторію, що теж, безумовно, важливо, а втримати вже існуючу.

Розсилки СМС-повідомлень є невід'ємною складовою сучасного маркетингу. Їх використовують як великі бренди, так і малий бізнес. Головні переваги - це: швидкість відправлення, гарантія отримання, простота створення, час запуску, що настроюється, і зручний формат подачі інформації.

Завдяки доступності та безлічі інструментів для створення кампаній, багато підприємців-початківців не звертаються до досвідчених маркетологів, а створюють розсилки SMS самостійно.

Базові принципи організації СМС-розсилок

Щоб кампанія мала успіх, важливо дотримуватись основних принципів СМС-маркетингу. Пам'ятайте, більшість прибутку компанії приносять існуючі клієнти. Тому головне завдання розсилки — не залучити нову аудиторію, що теж, безумовно, важливо, а втримати вже існуючу.

Щоб організувати кампанію, необхідно отримати згоду клієнта. Для цього при реєстрації на сайті або оформленні картки лояльності слід взяти його номер та дозвіл на відправку маркетингових повідомлень.

При організації розсилки важливо:

  1. Дати клієнту можливість відмовитись від отримання повідомлень у будь-який момент. Побудова приємних та довірчих відносин між аудиторією та брендом неможлива без свободи вибору.
  2. Викладати пропозицію коротко, але так, щоб зацікавити клієнта. Розмір повідомлень обмежений (70 символів кирилицею, 160 - латиницею), тому повідомлення потрібно наситити корисною інформацією максимально. Не потрібні складнопідрядні конструкції. Просто, коротко, привабливо.
  3. Надати клієнту швидкий доступ до додаткової інформації. У повідомлення можна додати спеціальне коротке посилання, перейшовши по якому можна дізнатися про подробиці пропозиції.
  4. Надсилати СМС у потрібний час. Не має сенсу запускати розсилку рано-вранці або пізно ввечері. Коли потенційний клієнт поспішає працювати чи відпочиває після трудового дня, рекламні повідомлення скоріш викликають роздратування, ніж інтерес. Оптимальним часом для відправки розсилки вважає проміжок з 14:00 до 20:00. Якщо ви працюєте з міжнародною аудиторією, важливо враховувати різницю у часі.
  5. Вітатися та прощатися з клієнтом, в ідеалі на ім'я. Персоналізований підхід є важливим кроком до лояльності. На перший погляд, це дрібниця, але саме з таких дрібниць складається грамотна маркетингова кампанія.
  6. Поважати вибір клієнта. Якщо одержувач відмовився від розсилки, потрібно скасувати її в цю секунду. Це не означає втрату клієнта, швидше за все, людина не любить зайві повідомлення і цілком можливо ще скористається послугами вашої компанії. Ігнорування відписки зіпсує його враження про бренд.

Після закінчення розсилки послуги надають звіт. Наприклад, платформа ADWISOR від Київстар формує щомісячну статистику щодо відправлених та доставлених повідомлень, конверсії та інше. Отримані дані допоможуть оптимізувати кампанії для досягнення поставленої мети.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Поділитись: