- Головна
- Новини
- Агро
- С/Г продукція
- Новий продукт викликав фурор: китайська кавова компанія почала випускати лате зі смаком горілки
Новий продукт викликав фурор: китайська кавова компанія почала випускати лате зі смаком горілки
Це не перший випуск алкогольних міксів мережею кав'ярень.
Китайська кавова компанія Luckin Coffee випустила лате зі смаком китайської горілки Kweichow Moutai та викликала фурор, пише ChinaDaily.
Кавовий напій, упакований зі знаковою етикеткою Moutai і містить менше 0,5 % (за об’ємом алкоголю) 53° Moutai, доступний сьогодні за ціною 38 юанів (7,26 доларів США), однак споживачі можуть придбати його за 19 юанів за купонами.
Moutai є брендом алкогольних напоїв № 1 у Китаї, а Luckin Coffee є найбільшим китайським оператором кав’ярень, перевершуючи Starbucks
Це не перший випуск алкогольних міксів мережею кав'ярень.
У 2019 році Starbucks запустив Bar Mixato в Китаї, де каву ф’южн змішують із коктейлями, щоб запропонувати більше варіантів для любителів кави та відвідувачів бару.