Догори
Дати відгук

Новий продукт викликав фурор: китайська кавова компанія почала випускати лате зі смаком горілки

Це не перший випуск алкогольних міксів мережею кав'ярень.

1 хв на прочитання08 Вересня 2023, 18:47
Luckin Coffee об’єднується з Kweichow Moutai, готуючи культову ароматизовану каву. [Фото/VCG] Luckin Coffee об’єднується з Kweichow Moutai, готуючи культову ароматизовану каву. [Фото/VCG]
Поділитись:

Китайська кавова компанія Luckin Coffee випустила лате зі смаком китайської горілки Kweichow Moutai та викликала фурор, пише ChinaDaily.

Кавовий напій, упакований зі знаковою етикеткою Moutai і містить менше 0,5 % (за об’ємом алкоголю) 53° Moutai, доступний сьогодні за ціною 38 юанів (7,26 доларів США), однак споживачі можуть придбати його за 19 юанів за купонами.

Moutai є брендом алкогольних напоїв № 1 у Китаї, а Luckin Coffee є найбільшим китайським оператором кав’ярень, перевершуючи Starbucks

Це не перший випуск алкогольних міксів мережею кав'ярень.

У 2019 році Starbucks запустив Bar Mixato в Китаї, де каву ф’южн змішують із коктейлями, щоб запропонувати більше варіантів для любителів кави та відвідувачів бару.

Тимчасом у Білорусі розробляють вакцину проти алкоголізму.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.