Догори
Дати відгук

Нове дослідження: щоденне вживання молока призводить до раку

Особливо зростає ймовірність появи пухлин грудей.

1 хв на прочитання15 Березня 2023, 10:10
Поділитись:

На думку вчених Оксфордського університету, якщо людина щодня п'є молоко, це підвищує ризик злоякісних новоутворень. Особливо зростає ймовірність появи пухлин грудей.

Усього 50 мл молока на день збільшують ризик раку печінки на 12%, як встановили вчені з Оксфорду. При цьому ймовірність пухлин молочних залоз зростає на 17% у довгостроковій перспективі. Такого сумного висновку британські дослідники дійшли після вивчення дієтичних переваг великої групи людей різного віку. При цьому дослідження було спостережливим, воно не показує, чому молоко викликає рак і не доводить наявність причинно-наслідкового зв'язку.

Цілком можливо, що в любителів молока існували ще якісь звички в житті, які збільшували ризик пухлин. Автори дослідження зазначають, що представники сильної статі, які дуже активно вживали молочні продукти та отримували багато кальцію, згодом частіше стикалися з пухлинами передміхурової залози. Це незважаючи на той факт, що молоко належить до досить корисних продуктів. Зокрема, воно знижує рівень холестерину і підвищує імунітет, як показало те саме дослідження.

Ще кілька тисяч років тому дорослі люди не перетравлювали молока через наявність у ньому лактози. Молоко нормально засвоювалося лише дитячим організмом. Але в ході еволюції організм людини змінився і став сприймати молоко. Однак у деяких людей все одно існує несприйнятливість лактози, і їм молоко та молочні продукти вживати небажано через симптоми, що виникають, переважно в шлунково-кишковій системі.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Фото: ілюстративне
Уряд спростив вимоги до оплати реабілітаційних послуг за Програмою медичних гарантій
1 хв на прочитання6 годин тому
У Тернополі рятують передчасно народжену дитину вагою 660 грамів. Фото: realno.net
Тернопільські лікарі виходжують немовля з екстремально низькою масою тіла
2 хв на прочитання12 годин тому
Всесвітній день боротьби з раком передміхурової залози: профілактика
Роль тесту на ПСА та регулярних обстежень у профілактиці онкопатологій
2 хв на прочитання14 годин тому
НМТ на Одещині тривав до 13 годин
НМТ завдовжки у 13 годин: на Одещині випускники складали іспит в екстремальних умовах через тривоги
2 хв на прочитанняВчора
Хлороформ та жорсткість: у кількох містах Вінниччини питна вода не пройшла перевірку
1 хв на прочитанняВчора
Суд визнав урізану індексацію пенсій незаконною
2 хв на прочитанняВчора
Баланс користі та тонізації: як холодний екстракт зберігає антиоксидантні властивості чайного листа
2 хв на прочитанняВчора
Без води та їжі протягом 13 годин: виснажені діти та питання із додатковою сесією НМТ на Одещині
3 хв на прочитання09 Червня 2026
Більше з GreenPost
Держдопомога на вирощування бавовнику
На Півдні України стартував прийом заявок на субсидії для вирощування бавовнику
2 хв на прочитаннягодина тому
Нове заповідне урочище на Рівненщині
На Рівненщині з’явиться нове заповідне урочище «Шейхцерієве болото» для захисту червонокнижних рослин
1 хв на прочитання2 години тому
Як виростити кріп на підвіконні
Свіжа зелень у квартирі цілий рік: як правильно виростити кріп на підвіконні
2 хв на прочитання3 години тому
Ідентифікація тварин в Україні
Контроль від ферми до столу: чому українські аграрії активно реєструють велику рогату худобу
1 хв на прочитання5 годин тому
В Україні оновили Порядок державного моніторингу вод
2 хв на прочитання5 годин тому
Бурштиновий екоцид під виглядом геологорозвідки: на Рівненщині знищено 50 гектарів родючих земель
2 хв на прочитання7 годин тому
Екологічна тривога на Волині: навколо озера Світязь виявили небезпечні концентрації нітратів і фосфатів
2 хв на прочитання8 годин тому
Екологічний баланс на присадибній ділянці: концепція та переваги природного ставка без хімікатів
2 хв на прочитання9 годин тому