Догори
Дати відгук
  • Головна
  • Новини
  • Енерго
  • Не кінець історії: у Єврокомісії заявили про підтримку членами ЄС мит на електрокари з Китаю

Не кінець історії: у Єврокомісії заявили про підтримку членами ЄС мит на електрокари з Китаю

Тимчасом Китай подав скаргу до Світової організації торгівлі щодо запроваджених Євросоюзом мит.

3 хв на прочитання04 Жовтня 2024, 16:51
ЄС продовжить переговори з Китаєм щодо запровадження мит на електромобілі. Фото: Liang Zhen/dpa/picture alliance ЄС продовжить переговори з Китаєм щодо запровадження мит на електромобілі. Фото: Liang Zhen/dpa/picture alliance
Поділитись:

Пропозиція Європейської Комісії (ЄК) щодо запровадження компенсаційних мит на імпортовані з Китаю  електромобілі отримала необхідну підтримку країн-членів ЄС. Про це йдеться у заяві Єврокомісії, опублікованій у п'ятницю, 4 жовтня. Про це розповідає Deutsche Welle.

«Це ще один крок до завершення антисубсидійного розслідування комісії. Паралельно ЄС і Китай продовжують наполегливо працювати над пошуком альтернативного рішення, яке має бути повністю сумісним із Світовою організацією торгівлі (СОТ), бути адекватним у розв'язанні проблеми шкідливих субсидій, встановлених у ході розслідування комісії, яке можна проконтролювати та забезпечити його виконання», — заявили в Єврокомісії.

Також повідомляється, що виконавчий регламент ЄК, що містить остаточні висновки розслідування, має бути опублікований в офіційному віснику ЄК не пізніше 30 жовтня цього року.

Після ухвалення рішення у п'ятницю представник Єврокомісії заявив журналістам, що переговори між ЄС і Китаєм щодо торговельних розбіжностей, пов'язаних з імпортом електромобілів, тривають «добросовісно». За його словами, розслідування ЄС щодо електромобілів виробництва КНР завжди мало на меті досягнення рівних умов, а не «введення тарифів заради введення тарифів».

Німеччина голосувала проти

Під час голосування в п'ятницю 10 членів Євросоюзу підтримали запровадження нових тарифів для китайських електромобілів, п'ять проголосували проти, а 12 утрималися. Для блокування пропозиції потрібна була опозиція кваліфікованої більшості з 15 членів ЄС, які представляють 65 % населення Євросоюзу. Також агентство повідомляє, що Німеччина проголосувала проти цієї пропозиції.

Своєю чергою, у п'ятницю міністр фінансів Німеччини Крістіан Лінднер застеріг Європейський Союз від розв'язання «торгової війни» з Пекіном.

«Єврокомісія Урсули фон дер Ляєн не повинна провокувати торговельну війну, попри голосування за можливі каральні тарифи проти Китаю. Нам потрібне рішення шляхом переговорів»,написав він у п'ятницю у соціальній мережі X.

Volkswagen: Запровадження додаткових мит є неправильним підходом

Німецький автогігант Volkswagen (VW) цього ж дня назвав «неправильним підходом» запровадження значних додаткових тарифів на електромобілі з Китаю.

«Ми залишаємося на своїй позиції, що заплановані тарифи є неправильним підходом і не покращать конкурентоспроможність європейської автомобільної промисловості», — йдеться в заяві VW, яка закликає до подальших переговорів з Пекіном.

Нові мита для китайських електрокарів

ЄС із липня цього року тимчасово підвищив ставки ввізного мита на китайські електрокари до 37,6 %, заявивши, що їхні виробники отримують істотні дотації від влади КНР. Брюссель вважає, що практика створює «загрозу економічної шкоди» для європейських автовиробників. Китай каже, що його підтримка електромобілів відповідає правилам СОТ. Своєю чергою, Китай подав скаргу до Світової організації торгівлі щодо запроваджених Євросоюзом мит.

У вересні Єврокомісія повідомила, що в ході спору з Китаєм зменшить розмір антидемпінгових мит на електромобілі, котрі виробляються в Китаї компанією Tesla, а також на електромобілі кількох китайських виробників. Захисне мито для Tesla буде знижено з 9 до 7,8 %, для китайської компанії Geely — з 19,3 до 18,8 %. При цьому 17-відсоткова ставка збережеться для автомобілебудівника BYD, а максимальна ставка, як і раніше, діятиме щодо продукції SAIC та інших компаній, які відмовляються співпрацювати з Євросоюзом. Ці мита накладаються на додаток до звичайних ввізних мит до ЄС, що становлять для автомобілів 10 %.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Енерго
ФОТО: ілюстративне
Андарак: баланс в енергосистемі крихкий, енергетики відновлюють інфраструктуру
1 хв на прочитанняВчора
ФОТО: ілюстративне
Міндовкілля і ОЕСР поглиблять співпрацю у сфері захисту довкілля
1 хв на прочитання03 Жовтня 2024
Зображення згенеровано ШІ
Знищення енергосистеми України може призвести до аварій гірше Чорнобиля та Фукусіми — Грінпіс
1 хв на прочитання03 Жовтня 2024
Фото: Державна інспекція енергетичного нагляду України
Стабільність енергосистеми України попри похолодання
1 хв на прочитання02 Жовтня 2024
Міненергетики заявило про знеструмлення лінії живлення Запорізької АЕС
1 хв на прочитання01 Жовтня 2024
Знай свої права - права споживача при обслуговуванні на АЗС
2 хв на прочитання30 Вересня 2024
Затриманому за отримання хабаря топменеджеру «Енергоатома» встановили заставу
2 хв на прочитання29 Вересня 2024
Розширення можливостей: в Україні додають нові професії до програми навчальних ваучерів
2 хв на прочитання28 Вересня 2024