Догори
Дати відгук

Науковці назвали напій, який допоможе тримати гіпертонію під контролем

Вони відзначили безпрецедентну ефективність цього напою.

2 хв на прочитання15 Червня 2024, 06:40
Гіпертонію Артеріальний тиск Корисні напої Гіпертонію Артеріальний тиск Корисні напої
Поділитись:

Висока поширеність гіпертонії викликає занепокоєння у фахівців, оскільки вона може стати небезпечною причиною для серцевих нападів та інсультів.

Однак, на щастя, гіпертоніки можуть контролювати кров'яний тиск, за допомогою того, що вони їдять і п'ють. Зокрема, результати нового дослідження вказують на те, що вживання склянки яблучного або апельсинового соку допоможе гіпертонікам тримати кров'яний тиск під контролем.

Група науковців з Університету Торонто в ході дослідження оцінила 12 цукровмісних продуктів, щоб зрозуміти, як вибір дієти впливає на гіпертонію, і виявила, що помірне споживання фруктового соку призводить в середньому до "невеликого зниження" тиску. Сік, що містить лише природний цукор, зміг знизити систолічний артеріальний тиск на 3,7 мм рт. ст. - тиск всередині артерій, коли серце б'ється.

Причина, по якій сік може позитивно впливати на гіпертонію, полягає у вмісті в ньому вітамінів і флавоноїдів, які надають захисну дію на серцево-судинну систему і можуть зменшити запалення.

Вчені відзначили, що найбільша користь для артеріального тиску спостерігалася від тривалого вживання від 50 до 150 мл склянки фруктового соку в день. Однак споживання цілих фруктів, які також містять клітковину, принесло ще більшу користь.

При цьому, еквівалентне споживання цукру з інших напоїв, включаючи газовані, призвело до збільшення систолічного артеріального тиску на 6,9 мм рт. ст.

В цілому, дослідження підтверджує попередні дані про те, що щоденне вживання склянки натурального фруктового соку може знизити показники артеріального тиску.

Дослідники пояснили, що результати показують, що рекомендації громадського здоров'я, спрямовані на допомогу людям у профілактиці та лікуванні гіпертонії, повинні розрізняти природний та доданий цукор.

"Дослідження показує користь для артеріального тиску від помірного споживання 100-відсоткового фруктового соку, який містить тільки натуральні цукри", - прокоментував провідний автор дослідження професор Джон Сівенпайпер.

Більше новин читайте на GreenPost.

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
День сонцезахисних окулярів: користь та шкода для очей
Критерії свідомого вибору: маркування UV400 та оптичні властивості як гарантія безпеки для очей
3 хв на прочитанняВчора
Всесвітній день безпеки харчових продуктів: мета та важливість
Сучасні виклики логістики харчових продуктів: від контролю виробництва до культури споживання
2 хв на прочитанняВчора
На Одещині у ставку знайшли загиблими двох дівчат-підлітків
На Одещині у ставку знайшли тіла двох зниклих дівчат-підлітків
1 хв на прочитання06 Червня 2026
Скринінг здоров'я 40+: як встигнути використати 2000 грн від МОЗ
«Скринінг здоров’я 40+»: як не втратити виділені кошти на медичне обстеження
3 хв на прочитання05 Червня 2026
Червоний рівень небезпеки: планету накрила магнітна буря
1 хв на прочитання04 Червня 2026
До програми «Доступні ліки» додадуть 51 нову назву для лікування серця та судин
2 хв на прочитання04 Червня 2026
Спецслужби спіймали організаторів мільйонного розкрадання в армії
1 хв на прочитання03 Червня 2026
П’ятеро черкащан потрапили до інфекційки після візиту в кафе: деталі гучного розслідування
1 хв на прочитання03 Червня 2026
Більше з GreenPost