Догори
Дати відгук

Найкращий овоч для зниження артеріального тиску

Цей овоч заслуговує на головний приз.

2 хв на прочитання09 Листопада 2022, 13:20
Поділитись:

Багато людей намагаються знизити свій артеріальний тиск, щоб зменшити ризик цих потенційно смертельних наслідків. Деякі перевірені рекомендації щодо контролю артеріального тиску містять обмеження споживання натрію, фізичні вправи та дотримання дієти.

У межах цієї дієти, створеної спеціально для зниження артеріального тиску, людям рекомендується їсти багато корисних для серця продуктів, а саме овочі.

Як овочі відіграють роль у регуляції артеріального тиску

Овочі зазвичай багаті на здорові поживні речовини, що підтримують артеріальний тиск (наприклад, клітковина), і мають низький вміст натрію. Певні види овочів також є природними джерелами кальцію, магнію та калію, що допомагають підтримувати нормальний артеріальний тиск.

Але якщо ви шукаєте найкращий овоч №1, який можна додати до дієти для кров’яного тиску, буряк заслуговує на головний приз.

Чому саме буряк

Цей овоч містить природні хімічні речовини, які в організмі перетворюються на оксид азоту - судинорозширювальний засіб, тобто хімічну речовину, яка розслаблює внутрішні м’язи ваших кровоносних судин і сприяє збільшенню кровотоку. 

Дані клінічних випробувань показують, що вживання свіжого бурякового соку може допомогти знизити артеріальний тиск. Систематичний огляд і метааналіз, опубліковані в журналі Frontiers in Nutrition, показали, що вживання бурякового соку протягом 3-60 днів покращує систолічний артеріальний тиск серед суб’єктів дослідження.

І згідно з результатами рандомізованого перехресного дослідження, опублікованого в журналі Академії харчування та дієтології, споживання багатих нітратами овочів, таких як буряк, позитивно впливає на показники артеріального тиску серед молодих людей.

 

Читайте GreenPost у Facebook. Підписуйтесь на нас у Telegram.

Більше з розділу Здоров'я
Як подолати захитування в транспорті
Як позбутися нудоти та дискомфорту під час тривалих поїздок
2 хв на прочитання6 годин тому
День середньої дитини 12 серпня: історія, синдром середньої дитини та факти
Світло на «невидиму» дитину: чому 12 серпня відзначають День середньої дитини
2 хв на прочитання10 годин тому
ФОТО: ілюстративне
Корисні альтернативи ранковій каві, які допоможуть прокинутися м'яко без шкоди для шлунку
1 хв на прочитання11 годин тому
Фото:
Hit FM
Науковці довели користь 10-хвилинних прогулянок після їжі для профілактики діабету
1 хв на прочитанняВчора
Свято безумовної любові: історія, значення та традиції Дня синів і дочок
2 хв на прочитанняВчора
Кінетичний пісок: від шведського винайдення до улюбленої іграшки мільйонів дітей та дорослих
2 хв на прочитанняВчора
В Одесі трьох лікарів викрили на продажу фіктивної інвалідності за $7500
1 хв на прочитання10 Серпня 2026
Пастка технологій: Apple Watch та фітнес-трекери провокують тривожність і психологічний тиск
1 хв на прочитання09 Серпня 2026
Більше з GreenPost
Фото: Державна екологічна інспекція Поліського округу
Паркани біля самої води: Житомирський суд відкрив провадження щодо обмеження доступу громадян до Тетерева
2 хв на прочитаннягодина тому
Оштрафовано аграрія за спалювання стерні у Баштанському районі
Екоінспектори оштрафували аграрія за випалювання стерні на полі
1 хв на прочитання4 години тому
ФОТО: ілюстративне
Метеоролог спрогнозував відчутне падіння температури в українських регіонах
1 хв на прочитання6 годин тому
Фото: Борщагівська сільська рада / Facebook
Масовий мор риби на Київщині: експертка пояснила причини забруднення та застерегла від небезпеки
2 хв на прочитання7 годин тому
Розлив пального у Бузькому лимані: після удару дрона зафіксували екологічні збитки
1 хв на прочитання8 годин тому
Бджоловод поділився простими способами перевірки натуральності меду під час купівлі
2 хв на прочитання12 годин тому
У Німеччині закрили аеропорт Ганновера через підозрілий безпілотник
1 хв на прочитання12 годин тому
Ціни на АЗС стрімко зростають через міжнародну кризу та нові вимоги до пального
1 хв на прочитання14 годин тому